網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月13日 星期五

因病暴肥受盡冷眼 苟芸慧曾想退出娛圈 __,苟芸慧,

苟芸慧依家已經回復苗條,重拾女神稱號。三年前因患上甲狀腺而令體重暴升的苟芸慧,由苟姑娘被嘲肥苟。近年積極面對疾病,現在已康復,身形亦回復昔日苗條,重拾女神地位。回想患病期間,經歷人生的高山低谷,被負能量籠罩着,曾經萌生退出娛樂圈的念頭。看盡冷眼,卻因而得着很多。「睇嘢好灰」她憶述說:「嗰陣係2013年,唔知點解體重不斷上升,初時以為係自己唔夠fit,到後來唔食嘢淨係做運動都依然肥,就知道出咗問題去 ...


苟芸慧依家已經回復苗條,重拾女神稱號。

三年前因患上甲狀腺而令體重暴升的苟芸慧,由苟姑娘被嘲肥苟。近年積極面對疾病,現在已康復,身形亦回復昔日苗條,重拾女神地位。回想患病期間,經歷人生的高山低谷,被負能量籠罩着,曾經萌生退出娛樂圈的念頭。看盡冷眼,卻因而得着很多。

「睇嘢好灰」

她憶述說:「嗰陣係2013年,唔知點解體重不斷上升,初時以為係自己唔夠fit,到後來唔食嘢淨係做運動都依然肥,就知道出咗問題去睇醫生,原來係甲狀腺病,成因應該係壓力。病咗之後,我成日提醒自己同身邊人,一定要畀多啲正能量自己。(嗰陣有冇情緒問題?)有,睇嘢好灰,加上身邊好多唔好嘅說話,好唔開心!(工作?同郭富城緋聞?)每樣都有,好多諗唔明,覺得自己冇做錯,點解係咁畀人話?(有冇諗過輕生?)咁又冇,我驚痛,但有諗過想退出娛樂圈返加拿大,因為加拿大係我屋企,覺得返去就會舒服,但因為當時未完約,所以走唔到,亦唔想逃避。」

澄清高峰期絕冇170磅

康復後,苟姑娘更注重心靈健康,期間想通了,發現人生其實很簡單,只是那時候困在死胡同裏。她特別想澄清一點:「我嗰陣真係冇170磅咁重,雖然我唔確切知道自己體重,因為醫生話我日日望住個磅,其實都係壓力嘅一種,我問醫生我係咪有170磅?佢話唔係。(咁依家瘦番係咪最fit?)我到依家都冇磅,但我買衫就知道自己瘦咗,買細兩個碼。」去年11月跟TVB約滿7年約,她表示很享受現在自由的感覺,暫無意簽新公司,反而想去進修讀書,如珠寶設計及藝術等,做些自己興趣的事,亦希望能藉着自己的經歷去幫助別人。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!