網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月13日 星期五

【單親媽媽之路】鼎爺爆粗鬧為錢變心 楊思琦分手一年即誕女 __,思琦,楊思琦,

楊思琦係地地道道嘅屋村妹,不過有幸喺01年贏到港姐冠軍、最上鏡小姐在內嘅6個獎項,一登龍門,成為咗炙手可熱嘅大台花旦。思琦妹人氣唔錯又形象入屋,05年就獲頒「最佳女配角」,不過翌年拍嗰套《人生馬戲團》就失蹤咗2個鐘頭,傳聞四起,甚至有指思琦係遭到性侵犯。前年思琦妹講番起件事,話係唱完K見到一大班兇神惡煞嘅人衝出嚟,嚇到佢哋要搵地方匿埋,仲話係最接近死亡嘅一次。(新聞連結:http://bit.ly ...




其他影片:>>






楊思琦係地地道道嘅屋村妹,不過有幸喺01年贏到港姐冠軍、最上鏡小姐在內嘅6個獎項,一登龍門,成為咗炙手可熱嘅大台花旦。思琦妹人氣唔錯又形象入屋,05年就獲頒「最佳女配角」,不過翌年拍嗰套《人生馬戲團》就失蹤咗2個鐘頭,傳聞四起,甚至有指思琦係遭到性侵犯。前年思琦妹講番起件事,話係唱完K見到一大班兇神惡煞嘅人衝出嚟,嚇到佢哋要搵地方匿埋,仲話係最接近死亡嘅一次。(新聞連結:http://bit.ly/2jbJN8Z )至於思琦妹嘅感情生活,傳過嘅緋聞唔多,02年佢拍劇邂逅咗「鼎爺」李家鼎嘅公子李泳豪,拍拖9年後,11年6月思琦妹單方面提出分手,有指當時港隊跳水隊成員吳帥介入,成為分手導火線。之後李家上下不滿大數思琦不是,尤其係鼎爺爆粗大鬧思琦為錢變心,只係當個仔係司機咁使喚。同一時間,吳帥好快被起底,原來差落周身債,絕非有錢之人。分手未夠一年,思琦妹喺12年3月宣佈已經誕下女兒Krystal,冇透露爸爸係邊個,只係講咗BB女會跟母姓楊。思琦妹5年嚟都係獨自湊女,絕對係單親媽媽嘅模範。

01年港姐冠軍
拍《人生馬戲團》失蹤近2小時。(劇照) 同李泳豪拍拖9年,不過思琦妹單方面宣佈分手,遭鼎爺喪鬧。
o依家係單親媽咪,要獨力賺錢養家。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!