網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

急口令咁快!黎明30秒講一輪嘴嘢勁到爆 __,黎明,

黎明用30秒講一大篇嘢都得喎,堅勁!天王黎明(Leon)一向係社交網站嘅活躍份子,不時都會上載搞笑嘅片都網友開心Share,令唔少網民大讚。今日Leon又出動喇,佢就喺社交平台同網友分享咗段佢喺30秒內一輪嘴嘅片,喺片中佢同急口令嘅講晒要推廣嘅訊息,不過唔好以為Leon講得快就會講得唔清楚,大批網友都紛紛留言大讚Leon講得好清晰,唔使睇字幕都聽到佢講咩,真係好叻豬呀!仲話估唔到佢可以講得咁快,簡 ...


黎明用30秒講一大篇嘢都得喎,堅勁!

天王黎明(Leon)一向係社交網站嘅活躍份子,不時都會上載搞笑嘅片都網友開心Share,令唔少網民大讚。

今日Leon又出動喇,佢就喺社交平台同網友分享咗段佢喺30秒內一輪嘴嘅片,喺片中佢同急口令嘅講晒要推廣嘅訊息,不過唔好以為Leon講得快就會講得唔清楚,大批網友都紛紛留言大讚Leon講得好清晰,唔使睇字幕都聽到佢講咩,真係好叻豬呀!仲話估唔到佢可以講得咁快,簡直型到爆呀!Leon一出動喎,當然吸引好多網民關注啦,段片唔夠一個鐘,觀看次數已經超過7萬次瀏覽,可見Leon嘅威力係幾咁強勁呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!