網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

名人:勁多橋想做!林作怕唔做會後悔 __,林作,

林作忙到爆呀!林作尋日通知大律師公會,放棄大律師執業,六日後會正式生效。林作接受東網電話訪問,佢話:「係有呢件事。(點解要咁做呀?)想有多啲唔同發展同嘗試,有好多porject同橋想做,覺得唔試就會後悔!」又話遞咗信之後仲忙,佢話:「開會開到頭先覆到電話!」睇嚟真係好忙!問會唔會全力發展演藝事業?佢話:「嘩!咁睇得起我呀?我得咩?(之前都拍過微電影啦!)會嘗試吓!(係咪斟緊6套電影呀?)係有人向我 ...


林作忙到爆呀!林作尋日通知大律師公會,放棄大律師執業,六日後會正式生效。林作接受東網電話訪問,佢話:「係有呢件事。(點解要咁做呀?)想有多啲唔同發展同嘗試,有好多porject同橋想做,覺得唔試就會後悔!」又話遞咗信之後仲忙,佢話:「開會開到頭先覆到電話!」睇嚟真係好忙!問會唔會全力發展演藝事業?佢話:「嘩!咁睇得起我呀?我得咩?(之前都拍過微電影)會嘗試吓!(係咪斟緊6套電影呀?)係有人向我 ...


林作忙到爆呀!

林作尋日通知大律師公會,放棄大律師執業,六日後會正式生效。林作接受東網電話訪問,佢話:「係有呢件事。(點解要咁做呀?)想有多啲唔同發展同嘗試,有好多porject同橋想做,覺得唔試就會後悔!」又話遞咗信之後仲忙,佢話:「開會開到頭先覆到電話!」睇嚟真係好忙!

問會唔會全力發展演藝事業?佢話:「嘩!咁睇得起我呀?我得咩?(之前都拍過微電影)會嘗試吓!(係咪斟緊6套電影呀?)係有人向我招手,係咪有6部,咁我就唔知喇。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!