網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

柏林電影節:唐嫣散仙氣 影展主席險仆 __,唐嫣,

唐嫣現身柏林電影節開幕紅地氈!《第67屆柏林電影節》今日正式展開,大會於香港凌晨時間舉行開幕禮,嘉賓正行紅地氈入場,而於各大國際影展的紅地氈上,近年時有內地女星盛裝搶Fo,今日就有為代言品牌撐場的內地女星唐嫣搶盡風頭!著上Nude色密實晚裝示人的她唔玩露肉,僅以少許透視設計添玩味,加上長長裙擺,勁晒仙氣,吸引記者狂影,而佢轉身任影時,仲一度幾乎絆到想行過對面的柏林電影節主席DieterKossli ...


唐嫣現身柏林電影節開幕紅地氈!

《第67屆柏林電影節》今日正式展開,大會於香港凌晨時間舉行開幕禮,嘉賓正行紅地氈入場,而於各大國際影展的紅地氈上,近年時有內地女星盛裝搶Fo,今日就有為代言品牌撐場的內地女星唐嫣搶盡風頭!著上Nude色密實晚裝示人的她唔玩露肉,僅以少許透視設計添玩味,加上長長裙擺,勁晒仙氣,吸引記者狂影,而佢轉身任影時,仲一度幾乎絆到想行過對面的柏林電影節主席Dieter Kosslick,險令對方仆倒,好彩有驚無險,二人之後索性齊齊合照,Dieter仲搞鬼想將自己頂帽戴於唐嫣頭上,場面搞笑!

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!