掃呢頁CODE去手機

2017年3月9日 星期四

【剛度85歲大壽】李香琴家中靜養 譚炳文慨嘆:佢唔認得人 __,李香琴,

講開炳哥譚炳文,不得不提老拍檔琴姐李香琴。琴姐自2012年退休後,其間多次在家跌倒,有傳出現腦退化徵狀,令家人擔心,故定時到康復中心治療,勤做物理治療 ...


講開炳哥譚炳文,不得不提老拍檔琴姐李香琴。琴姐自2012年退休後,其間多次在家跌倒,有傳出現腦退化徵狀,令家人擔心,故定時到康復中心治療,勤做物理治療,身體狀況已好轉不少。去年一月,琴姐在親友陪伴下,在家中慶祝84歲生日,一頭白髮的琴姐變回黑髮,精神相當不錯,還穿上粉紅色套裝,與契女關菊英及親友慶祝,還收到三個生日蛋糕,取其「生猛」之意。轉眼一年過去,琴姐剛度過85歲生日。今年初炳哥出席活動時,傳媒問及琴姐近況,炳哥表示不清楚,又感謂:「佢唔認得人,所以冇打畀佢,佢邊識講嘢,新年都唔會搵,老人家係咁,睇吓自己幾時係咁,有幾多個似修哥(胡楓)咁叻,佢仲大我兩歲。」如今劉家豪回巢開拍《溏心III》,喺大廳嘅嫲嫲琴姐亦未能參與。琴姐另一好友鄧英敏今年二月接受《蘋果》訪問時,亦表示最近沒見過琴姐,只謂知道琴姐已經認不到人。炳哥琴姐,祝福你們都身體健康。

那些年的炳哥與琴姐 (資料圖片) 秤不離陀的好拍檔(資料圖片)
(資料圖片) 去年一月,琴姐慶祝84歲生日,親友共聚,琴姐一頭黑髮,精神爽利。 (互聯網圖片) 去年牛一琴姐仲收到三個生日蛋糕添!(互聯網圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!