掃呢頁CODE去手機

2017年3月9日 星期四

勁精靈!譚炳文證已出院:唔小心感冒啫 __,精靈,

冇事就好喇!放心晒!現年83歲的資深藝人譚炳文因天氣突變患上重感冒,出現氣喘,家人為安全計將他送入院,今日譚炳文透露經已出院,透過短訊回覆東網記者:「 ...


冇事就好喇!放心晒!

現年83歲的資深藝人譚炳文因天氣突變患上重感冒,出現氣喘,家人為安全計將他送入院,今日譚炳文透露經已出院,透過短訊回覆東網記者:「唔小心感冒啫,已經出咗院,休息下就冇事。」並發放三張精神飽滿的新相,以證健康,一張正在聞氧氣、一張拱手作揖,另一張則雙手舉v賣萌,相中見他笑容滿面,十分精靈!

其後他接受訪問,電話中中氣十足說:「無嘢,好好精神,只係早排天氣又凍又熱,得咗嚴重感冒,行路氣喘,之前又做咗心臟手術,醫生話心臟係弱啲,少少缺氧,入咗院check。依家無嘢,畀咗藥我唔使留院,返屋企休息。(家人放咗你張聞氧氣相,令人擔心?)我只係聞緊氧氣,合埋眼,令大家擔心,無事。」譚炳文表示原本幫無綫一部韓劇《酒店風雲》做配音工作,由於身體不適,故已請假個多星期。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!