掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

朱智賢生日等仔追 __,朱智賢,

朱智賢放聲氣等人約,追求者識做
朱智賢生日等仔追藝員朱智賢(Ashley)、王梓軒等昨日於將軍澳電視城出席「六月星辰」活動,大晒香肩及長腿的Ashley自言「個樣呃得吓人」,生日願望 ...


朱智賢生日等仔追

藝員朱智賢(Ashley)、王梓軒等昨日於將軍澳電視城出席「六月星辰」活動,大晒香肩及長腿的Ashley自言「個樣呃得吓人」,生日願望是身體健康。問生日是否約男友慶祝?她說:「冇男朋友,話唔埋生日有通告就要做嘢!或者畀機會啲男士約我,唔知到時會唔會有人暗示吓?(咁講即係好多人追?)到生日睇吓有冇人約」

而同樣將迎接31歲的王梓軒,自爆被父親催婚:「笑我唔帶女仔返嚟!(咁有冇帶過?)三十年來帶過一次。(帶緋聞女友石祐珊去?)冇特別約佢,人哋可能有(男友),唔可以影響人哋個市場!」

王梓軒直認被父親催婚。
  • 王梓軒直認被父親催婚。

鍾意就快D Share啦!