掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

林敏驄澄清Bob冇遲到:搞吓氣氛啫! __,Bob,林敏驄,林盛斌,

林敏驄澄清Bob冇遲到。藝人林敏驄之前擔任林盛斌(Bob)及陳國峰擔任主持的無綫節目《BigBoyClub》的嘉賓,錄影期間,阿驄不時發揮其「無厘頭」 ...


林敏驄澄清Bob冇遲到。

藝人林敏驄之前擔任林盛斌(Bob)及陳國峰擔任主持的無綫節目《Big Boy Club》的嘉賓,錄影期間,阿驄不時發揮其「無厘頭」答法本色,就連身經百戰的Bob都招架不住。期間,阿驄又對Bob說:「我以為你冇頭髮啫!腦都冇嘅!」又指阿Bob遲到,期間更掌摑Bob,毫不留情。

對此,林敏驄接受東網訪問時謂:「佢冇遲到,我哋好熟㗎!兄弟咁,搞吓氣氛啫!我哋係friend先咁玩。(你打到佢好應喎!)唔打到啪啪聲邊有咁嘅效果,我以前都成日畀志偉打我同Bob好老友,我哋拍嗰套電影之後都上,佢之前幫我做演唱會記者會司儀,都冇收錢,係啲人唔知頭唔知路先咁敏感啫!」問到正式演唱會時會否請Bob幫手,阿驄又搞笑謂:「我有請佢嚟做security,不過佢嗰兩日要去搵人仔。」哦!原來全部都是大家敏感,他們兩個原來是老友。

Bob接受東網電話訪問認真謂:「我真係冇遲到,但明白呢個節目訪問係要搞氣氛,所以阿驄佢郁手郁卻都係想大家睇節目時開心啲啫,佢夠無厘頭話我做殯儀業啦,我咪回佢我會將佢單殯儀嘢(作品展記招司儀)盡量做好佢嘞。我哋私底下好friend,最近仲一齊拍咗套電影添,真係好熟,可惜我要返內地拍嘢,真係去唔到阿驄嘅作品展。」

對於網民的誤會,Bob坦言:「我好熱愛我嘅工作,絶對唔會畀呢啲嘢發生,估唔到大家睇節目睇得咁認真啫。(都有網民讚你EQ高、轉數快喎。)多謝大家嘅關心,我會繼續努力嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!