網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

何猷啟:求婚成功!何猷啟晒閃爆巨鑽:She said yes __,猷啟,何猷啟,

何猷啟宣布求婚成功!賭王三太兒子何猷啟(Orlando)去年聖誕喺社交網上載一張手拖手嘅相,大方公布戀情!估唔到今日年初二,Orlando就宣布向女友 ...


何猷啟宣布求婚成功!


賭王三太兒子何猷啟(Orlando)去年聖誕喺社交網上載一張手拖手嘅相,大方公布戀情!

估唔到今日年初二,Orlando就宣布向女友求婚成功!佢喺微博上載咗一張女仔手嘅相,相片中嘅手拎住一朵木棉花,無名指上仲戴住一隻閃到爆嘅鑽戒,Orlando留言話:「She said yes(她說願意)」仲配上一個心心圖案,網友都估計佢求婚成功,紛紛留言送上祝福,恭喜晒!

之後,東網聯絡到猷啟,他心情靚爆咁表示:「謝謝祝福!今年是新一頁!」而孖生家姐何超蓮則回覆:「讓他自己回應吧。」

至於猷啟的大家姐何超雲,則在電話中向東網記者講「恭喜發財」,但一問到細佬是否已向女友求婚?她即說:「我忙緊,你問番佢本人。」繼而匆匆收線。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!