掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

破自己紀錄!張敬軒演唱會想加場 __,張敬軒,

軒仔要挑戰嘅只有自己~歌手張敬軒擔任鄭裕玲(嘟嘟)的電台節目嘉賓主持,軒仔表示有特別做定功課,有度定稿,因面要嘟嘟會打醒十二分精神應對。而軒仔稱近日都 ...


軒仔要挑戰嘅只有自己~


歌手張敬軒擔任鄭裕玲(嘟嘟)的電台節目嘉賓主持, 軒仔表示有特別做定功課,有度定稿,因面要嘟嘟會打醒十二分精神應對。而軒仔稱近日都忙於為6月的演唱會宣傳,說到他個唱門票秒殺售罄?他謂:「好開心銷情唔錯。(加唔加場?)所以咪繼續宣傳,希望可以再加,但加場都只能加前或後,自己紅館最多開過4場,希望今次可以破紀錄。」

銷情好信心番晒嚟?軒仔謂:「反而壓力大咗,因為觀眾對你要求高咗,所以自己都會做好呢個騷,亦請咗兩岸三地嘅音樂藝術家嚟演出,可以話雅俗共賞。」

問服裝上準備了不同造型?軒仔說:「大部分都有定案,會有好多揈揈吓嘅喺服飾上,大概用40秒去換一個造型,所以都要練。」軒仔表示早前留意到新聞,魔術師大衛高柏飛在「變走觀眾」環節時出了意外導致該名觀眾受傷,他說:「2014年我喺演唱會上面都有類似魔術嘅表演,喺第二晚時都有意外受咗少少傷,當然呢個係我自發性嘅演出,會承擔呢個風險,但如果純粹觀眾角度去參與就需要去謹慎決定,就算幾安全幾專業都有風險。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!