掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

29歲陳慧敏勇敢面對社會責任 __,陳慧敏,

踏入29歲的陳慧敏更具戰鬥力。歌手陳慧敏出席電台訪問,提到自己作曲的新歌《青春線最後一站》作為送給自己29歲的生日禮物,她說好多女仔到達某個年紀時都會 ...


踏入29歲的陳慧敏更具戰鬥力。


歌手陳慧敏出席電台訪問,提到自己作曲的新歌《青春線最後一站》作為送給自己29歲的生日禮物,她說好多女仔到達某個年紀時都會察覺到身邊人老了,覺得自己要照顧家人,開始面對好多社會責任:「好似屋企人開始逼你結婚生仔咁。(你屋企對你好肉緊咁逼?)每晚食飯都講。(安排你相睇?)冇!不過好似哥哥生日嗰日,我櫈都未坐定,已經叫我拍拖結婚。」

她又說近年面對家人身體有毛病及退休問題,自己需要勇氣去面對,認為勇氣不可過期:「提醒身邊嘅朋友,每日要重新出發,其實好多路行,睇你肯唔肯行,咁嘅年紀肯踏出去唔難,又唔係更年期。」

其實早在28歲時陳惠敏已經有這個想法,故到現在29歲,便覺得不外如是:「29歲都唔係咁大件事,每個人成長有啲嘢一定要面對,冇理由一直當自己係細路仔,唔負責任唔得。」她說正如寫歌也不能永遠寫同一樣。原來剛獲得金像獎「新進導演」的彭秀慧曾經教過她,是她的老師,更視對方為榜樣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!