掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

成世串老竇偷食?Khloe為愛女改名True __,

Khloe宣布為愛女改名True!美國真人騷女星KhloeKardashian生B前幾日,NBA球星男友「孖T」卓斯坦湯臣(TristanThomps ...


Khloe宣布為愛女改名True!


美國真人騷女星Khloe Kardashian生B前幾日,NBA球星男友「孖T」卓斯坦湯臣(Tristan Thompson)被爆於她懷孕期間屢度偷食,雖然大受打擊,不過Khloe最後生B女時都畀孖T入產房,二人關係未明。Khloe近日終於自男友被爆偷食後,首度於社交網更新留言,未有回應偷食一事的她開心Share與孖T已為愛女取名「True」,她留言指:「我哋嘅小女孩,True Thompson,已經完全偷走我哋嘅心,而我哋完全充滿住愛。」Khloe不但畀囡囡跟爸爸姓Thompson,更Warm爆向愛女True示愛,表示爸爸媽媽都好愛她,與孖T可能情未變。此外,Khloe亦於社交網分享愛女出世時有6磅13安士。

此外,Khloe家姐Kim一家不時為仔女改下特別的名字,包括露芙(North)、Saint與Kylie Jenner愛女Stormi等,成為網友熱話!而Khloe今次揀中「True」亦成網民討論焦點,大批網友於社交網笑爆Khloe借B女個名串孖T偷食,皆因「True」除解作真實,亦可解作忠誠,更有人留言問:「點解Khloe為B女改名忠誠,而佢老竇正正唔忠誠?」

另一方面,Khloe媽媽Kris Jenner就對孫女個名就其他解讀,表示自己的爺爺與爸爸姓名中都有True字。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!