掃呢頁CODE去手機

2019年2月12日 星期二

【刀仔拮大髀?】被批唔適合做Drama 離巢蓋世寶:因為我唔夠假 __,蓋世寶,

被批唔適合做Drama 離巢蓋世寶:因為我唔夠假。(攝影﹕林德雄)
蓋世寶(LuLu)在無綫工作23年,決定今個月底約滿後離開。蓋世寶是不少人的童年回憶,17歲在無綫電視藝員進修班畢業不久,即加入兒童節目《閃電傳真機》 ...


蓋世寶(LuLu)在無綫工作23年,決定今個月底約滿後離開。



蓋世寶是不少人的童年回憶,17歲在無綫電視藝員進修班畢業不久,即加入兒童節目《閃電傳真機》,亦為之後的《至Net小人類》、《放學ICU》擔任主持人,無風無浪,度過18個寒暑。直至2015年,無綫要將兒童節目進行大革新,舊人全部冇得留低,蓋世寶亦由兒童節目一姐變成戲劇組「大茄」,雖說早有心理準備,但一次又一次無情的別離,卻令她好心痛。



第一次是2014年,譚玉瑛被調離兒童節目組,LuLu每次提起都激動到忍不住爆喊說﹕「我一直有心理準備要調離兒童組,好清楚所有嘢有ending,尤其呢份工,每次調整轉人(主持),我都諗有冇我呢?我係有心理準備,反而冇諗過會係佢(譚玉瑛),我癲咗,係好激動,好唔開心......冇事嘛,早走過我?我係有少少接受唔到。我覺得唔靚囉,可以冇,但可以靚少少。嗰時開始,我哋都知道全部冇,因為要革新,革新就係要剩番零。大家有晒心理準備,佢只係行先一步,好似講到佢死咗咁(苦笑),但件事真係好似譚玉瑛姐姐死咗咁囉。」



而第二次是她被調到戲劇組後,由於拍劇機會不多,去年終獲TVBI的高層姜生賞識獲派做《一周八爪魚》主持,可惜做了9個月,整個製作組亦被連根拔起,蓋世寶回到公司化妝間才「被通知」。她眼紅紅說﹕「我last day嗰日,受訪者(翟威廉)都到咗,喺化妝間突然話冇咗,咁化妝師問我『仲化唔化呀?』咁唔化啦,無謂浪費人哋精神,個樣都用唔着。其實我同佢哋(TVBI)唔算好熟,只係做咗九個月,我份人比較慢熱,儲到少少感情就散,連姜生都走埋。」



多年來,蓋世寶亦有機會離開兒童節目組,但不少人都提醒她「Drama(戲劇)唔適合你」,她解釋﹕「因為唔夠假,或者唔好用假,應該話係你太有性格,好快就撈唔掂,做Drama要好識做人,我唔夠。」



蓋世寶直認多年來亦試過得罪人,問到是否傳聞中的譚玉瑛姐姐?她哈哈大笑說﹕「真係冇,好搞笑。大家都當佢係大家姐,佢好鍾意教人㗎,哈哈哈,有乜嘢我哋都會煩佢,乜都『阿譚阿譚』,佢就話『唔得,你咁咁咁,你又咁咁咁』,帶領住我哋。其實佢算係我分享得最多嘅對象,因為大過我信得過,反而同輩未必信得過。」



不少傳聞都指蓋世寶脾氣差,當年她與鄧健泓拍拖,更傳過「刀仔拮大髀」令男方受傷。她澄清﹕「呢啲都信?我哋仲係朋友,件事冇呀,唔記得喇,係唔小心,唔係呢幾個字眼囉,冇咁激!」不過,蓋世寶亦直認自己是野蠻女友,但不是無理取鬧,而是有理直講,她說﹕「最野蠻咪嗌交嗰陣,嗌交梗係要贏,唔通打和握手咩,為啖氣,我唔會屈住。」



至今仍是單身,問到身邊有沒有追求者,蓋世寶輕撥頭髮,風騷地說﹕「keep住都有。」她覺得感情要看緣份,未有「叮」一聲,寧缺勿濫,但卻令媽媽好擔心,她說﹕「我係孻女,有兩個家姐同一個細佬,但得番我未結婚,所以媽咪最擔心我,成日覺得我任性。」蓋世寶是在單親家庭中長大,雖然廿幾歲便買樓,但至今仍是要供,所以失去一份穩定職業,必定令媽媽更加擔心。她說﹕「而家都未同媽咪講,諗住當面同佢講,其實我比較好彩,03年沙士買樓好平,但之後因為屋苑唔養得狗,所以賣咗,租咗幾年先買番,我現在嘅目標係供完層樓,同繼續畀錢媽咪,但我今次離開(無綫)其實乜plan都冇。但我平時好慳,離開兒童組後,我都即刻cut咗架車同其中一份保險,我屋企連寬頻都冇㗎,電話都無限上網,我又唔係成日玩手機。」



問到為何如此決絕離開TVB?LuLu說﹕「其實去咗戲劇組後,我每年都減薪,真係唔夠生活。今年1月1日公眾假,公司1月2日打畀我傾約,但現在成績唔係太理想,所以公司就咁咁咁,我都好快決定,因為我睇唔到前面有更多路,好似拍拖咁,冇將來不如算!」



後記﹕

好多人都覺得蓋世寶個名好有霸氣,問是否真名?蓋世寶說﹕「或者大家記得我嘅原因,係因為我個名幾霸道,初入行時個個都想知我係邊個,有人以為我係男仔。咁我爸爸姓蓋,我哋呢輩都係跟族譜。」



採訪﹕嵐山

攝錄﹕林德雄、仇志中



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



被批唔適合做Drama 離巢蓋世寶:因為我唔夠假。(攝影﹕林德雄) 蓋世寶入行不久便被編入兒童節目組 蓋世寶入行不久便被編入兒童節目組
自覺唔識做人,寧願一直留在兒童組。

自覺唔識做人,寧願一直留在兒童組。
她最想不到的是譚玉瑛姐姐會比自己早離開兒童組。

她最想不到的是譚玉瑛姐姐會比自己早離開兒童組。
蓋世寶至今仍是單身,等緣份到來。

蓋世寶至今仍是單身,等緣份到來。
蓋世寶直認跳舞唔叻,但卻很喜歡。

蓋世寶直認跳舞唔叻,但卻很喜歡。
蓋世寶否認「刀仔拮大髀」(IG圖片)

蓋世寶否認「刀仔拮大髀」(IG圖片)
曾與譚玉瑛傳不和,但其實蓋世寶最不捨得便是她。 (資料圖片)

曾與譚玉瑛傳不和,但其實蓋世寶最不捨得便是她。 (資料圖片)
蓋世寶小時候已好靚女,童年時與婆婆合照。 (受訪者提供)

蓋世寶小時候已好靚女,童年時與婆婆合照。 (受訪者提供)
蓋世寶曾經唱過兒歌(資料圖片)

蓋世寶曾經唱過兒歌(資料圖片)
  (受訪者提供)

(受訪者提供)
蓋世寶亦有增值自己,最近學跳Sexy Chair。 (受訪者提供)

蓋世寶亦有增值自己,最近學跳Sexy Chair。 (受訪者提供)
蓋世寶下月尾將會擔任「小明星練習生」全港青少兒童天才比賽的評判。

蓋世寶下月尾將會擔任「小明星練習生」全港青少兒童天才比賽的評判。
蓋世寶離開無綫後,希望找到新機會。

蓋世寶離開無綫後,希望找到新機會。

鍾意就快D Share啦!