掃呢頁CODE去手機

2019年3月15日 星期五

湯洛雯「狂迷」送花 原來係朱千雪 __,朱千雪,湯洛雯,

朱千雪(左)直認送花給單身的湯洛雯表達心意。
湯洛雯「狂迷」送花原來係朱千雪藝人湯洛雯(靚湯)昨日首次與朱千雪出席活動,席間上演美女廚房整薄餅,更向Fans派福利進行餵食。自認廚藝不佳的千雪頻頻被 ...


湯洛雯「狂迷」送花 原來係朱千雪

藝人湯洛雯(靚湯)昨日首次與朱千雪出席活動,席間上演美女廚房整薄餅,更向Fans派福利進行餵食。自認廚藝不佳的千雪頻頻被靚湯取笑,問到拿手菜式時,湯靚表示整餅,即被千雪反擊指她是「阿茂」,二人互窒場面爆笑。

適逢昨日是白色情人節,千雪表示醫生男友不在港:「或者轉頭Send Message畀佢。」至於單身的靚湯透露約了好友食飯,又自爆上月情人節有花收:「一早起身就有人送花,睇到張卡係寫住『送給我瘋狂的情人』。(第一時間諗起邊個?)冇,覺得好不安,但見到有盒朱古力就食咗先,然後再打去花舖問,先話送錯咗第二紮畀我!原來係朱千雪送嘅!」而千雪表示除了送花給靚湯,亦有送給好姊妹岑杏賢:「唔限於情人,對朋友都表達心意,咁男友都有送花。」

兩位靚女即場示範整薄餅。
  • 兩位靚女即場示範整薄餅。





鍾意就快D Share啦!