掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

馮盈盈:馮盈盈燈死姚羽嘉 連師姐一齊被Foul __,姚羽嘉,馮盈盈,

FYY真係「好腳頭」!馮盈盈、陳山聰和汪明荃等一眾藝人,晚上在電視城錄影節目《娛樂大家》。談到其大學師姐楊慧敏參選本屆港姐,最終遭淘汰未能進身10強, ...


FYY真係「好腳頭」!


馮盈盈、陳山聰和汪明荃等一眾藝人,晚上在電視城錄影節目《娛樂大家》。談到其大學師姐楊慧敏參選本屆港姐,最終遭淘汰未能進身10強,盈盈表示:「我有睇新聞,即係證明好公平,識邊個其實都冇用。入到圍嘅佳麗要恭喜佢哋,不過嚟緊佢哋都要接受好多難關同挑戰,而落選嘅亦都唔代表佢哋冇得發展。(楊慧敏話無損佢入行嘅決心。)咁嘅心態係好嘅,即係證明佢永不放棄。」

當記者笑指她之前睇好的另一佳麗姚羽嘉同樣落選,盈盈扁嘴表示:「即係話我係明燈啦,咁我都唔介意你哋問我股市嘅。(覺得一口氣淘汰5位佳麗,係咪好狠?)都正常嘅,年年都差唔多,都仲有10位,嚟決賽日子時間唔剩好多,佢哋要加油。」

--------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!