掃呢頁CODE去手機

2020年1月11日 星期六

黎小田逝世:最後一曲!薛家燕黎小田跨時空再合作 __,薛家燕,黎小田,

好傷感。《To小田WithLoveForever音樂會》去到尾聲,大螢幕播出黎小田(Michael)與薛家燕1991年於節目《家燕與小田》中,分別扮演 ...




好傷感。


《To 小田 With Love Forever 音樂會》去到尾聲,大螢幕播出黎小田(Michael)與薛家燕1991年於節目《家燕與小田》中,分別扮演張國榮及梅艷芳,上演笑版《胭脂扣》,引來全場爆笑!


及後,換上紫紅色旗袍的薛家燕再次現身,問到在場觀眾睇完片段是否很回味,又指自己睇完都好感觸,並向觀眾致謝:「多謝你哋今晚嚟一齊向Michael致敬。」再次哽咽的家燕繼續講:「對我嚟講,今晚好感動,同Michael合作咗好多年,差唔多有半個世紀,楊生(楊受成)都話做咗好朋友超過50年,由《家》去到《流行經典50年》,同佢嘅合作都非常之成功,佢喺我工作上畀咗好多支持、指導我,特別係喺音樂上,雖然開頭成日都會有拗撬,但後期我哋變成好朋友,尤其係拍《流》嗰陣佢好愛我、錫我、支持我,佢真係我嘅好好拍檔,真係好多謝你!」


說到此時,家燕再也忍不住淚水:「啱啱個片段係《胭》,首歌亦係佢得獎歌曲,其實我唔識唱,但大會話要安排我唱,就番條片,所以呢幾日我都有抽時間練,多謝大會監製,佢好努力安排呢次音樂會,好有意義,各位音樂界嘅朋友都好鼎力支持,如果Michael知道,相信佢都會好安慰。」隨後家燕唱出《胭》,大會特意安排Michael跟她跨時空「合作」,大螢幕中播出Michael彈奏鋼琴的片段,猶如為家燕伴奏,家燕表示最後一次「合作」好難得,而唱畢後,家燕說:「Michael, I Love You!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!