網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年9月25日 星期三

胡定欣撞車唔追究




架車被的士撞到,胡定欣落車望一望,即刻同的士司機講唔追究。

FBI

胡定欣撞車唔追究

胡定欣出名義氣仔女,睇佢點對老友胡杏兒前度黃宗澤就知,估唔到佢對普羅大眾一樣客氣。

話說前週四( 12日)胡定欣出席完活動後,諗住泊架車喺銅鑼灣世貿中心,再去 shopping,就喺入停車場一刻,同架的士撞咗下, FBI喺後面睇住成個過程,對錯真係好難講,但胡定欣落咗車望一望,跟住就同位的士大佬講:「算啦!我唔追究。」個的士佬仲好驚胡定欣反口,即時搵嚟在場保安,仲話:「請兩位食蕉大佬做證,呢位小姐話唔追究!」雖然司機大佬冇認出佢係胡定欣,不過胡定欣依然好有禮貌:「係,我係唔追究!」勁有品喎!

花曬

車門 high花咗唔少,如果要返廠噴油都要 2、 3千銀,對胡定欣嚟講其實都唔係大數目嘅。

胡定欣 9月 9日生日,撞車前一班粉絲喺佢出席活動後補送生日蛋糕,搞到出名硬淨嘅佢都忍唔住眼濕濕。



鍾意就快D Share啦!