網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年9月25日 星期三

Kary Hea爆腎




之後導演仲扮發脾四,將成個陳設拉落地下,嚇到行緊入後台嘅 Kary都要回頭望一望咩事。

FBI

Kary Hea爆腎

由前 Hardpack成員 Kevin仔(李健宏)主理嘅整蠱人節目《玩爆你個腎》,近年喺 YouTube超 hit,每次拍嘅玩人片都有幾十萬點擊,連李思捷嘅《玩嘢王》都抄佢橋,好睇在啲星夠紅、玩得又認真,但上星期拍嗰段就令 FBI有啲失望囉。

話說上星期四( 19日) FBI去銅鑼灣出席 I.T活動,同場有吳雨霏( Kary), Kary接受完訪問後,公關就同現場記者講:「各位大佬,一陣我哋會有 Kevin仔整蠱佢( Kary)㗎,大家幫幫手,唔好踢爆呀!」於是成班行家梗係剝花生等睇好戲,最後原來係有人假扮導演迫 Kary喺台上唱歌, Kary唔肯,於是個導演將成個陳設拉跌,嚇到 Kary急急腳竄入後台,之後就話整蠱咗 Kary喇喎!唔好笑囉!

短髮女導演(左)要求 Kary喺台上唱歌,點知 Kary冇騷佢,導演發難鬧 Kary, Kary惟有去後台避一避。

當 Kevin仔(左一)現身, Kary就知道被玩,第一個反應係傻笑, Kary仲大讚 Jeana好好戲添。



鍾意就快D Share啦!