網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年9月27日 星期五

爭產後遺 二房補飛 超瓊夾超儀冧賭王




滾熱辣

爭產後遺 二房補飛 超瓊夾超儀冧賭王

中秋節是一家人慶團圓的日子。今年 92歲的賭王,一如以往輪住到各房做節。其實自前年爭產事件後,二房與賭王關係大不如前,近年四太更乘機攝位得寵。

不過,今年二房與賭王關係開始有轉機,更搶得中秋節正日與賭王一同慶祝。上周四( 19日),記者就拍得賭王與何超瓊及超儀等二房家族成員,先後現身位於渣甸山的二房大宅。今次二房再次攞番個靚位,完全歸功於細女何超儀。

超儀個性一向我行我素,但據知為了修補與老竇關係,超瓊不斷背後發功,局超儀做說客,令細妹慘成磨心。近日因為做節,兩姊妹更起爭拗。求證超儀,她無奈說:「我一向逆來順受!」

其他影片

賭王四房各太太及兒女不時戮力爭取與賭王見面,搞到今年 92歲的他變成人球,經常穿梭於各房大宅。《蘋果日報》圖片

多年來,二房在何家一直佔主導地位,可惜 11年,何家爆發爭產風波,對賭王與二房的關係產生極大的衝擊。當年賭王希望攞番將已轉讓俾二房的澳娛股份,但二房長女何超瓊不肯讓步,最終辣㷫賭王,入稟高院禁制超瓊處置股權,更聲言對超瓊十分失望。

轟動一時的爭產風波持續多個月後結束,四房表面和解,但賭王和超瓊兩父女難免心存芥蒂。爭產風波後的中秋節正日,由三房及四房輪住攝位與賭王慶祝。

姊妹電話開火

不過今年中秋節,二房卻扭轉劣勢,重奪正日做節,原來多得超儀從中斡旋。知情人士說:「賭王同超瓊嘅關係,呢兩年真係麻麻,兩父女已經好少嘢傾。超瓊為修補同老竇關係,已一早叫定細妹超儀冧老竇,話保證今年正日做節係最人齊!因為之前超儀冇參與爭產,加上賭王對佢最近拍嗰套新戲《豪情 2》好讚賞,仲同超儀講叫佢拍多啲呢類題材嘅電影,所以兩父女多咗好多話題。賭王亦心軟,今年恢復同二房正日慶祝。」

其實個性一向我行我素的超儀,曾因為今年做節,與家姐超瓊鬧得甚不快。知情人士說︰「有日聽到超儀好忟憎對住電話另一方講︰『點解一家人食餐飯要咁勞師動眾,又話孝順應該係擺喺個心度,依家好似交功課咁』,佢仲話唔想再做小醜𠱁爹哋!」

2011年初,何家爭產風波鬧得滿城風雨。當時二房聯同三房夾擊一房四房,壁壘分明。當時賭王在三太大宅,由陳婉珍和何超雲傍實下宣讀聲明時,超瓊亦身在現場。有指她當時為淡化爭產形象,故拒做發言人,只做幕後軍師。

二房正日做節

上周四( 19日)中秋節正日,賭王選擇與二房慶祝。

超儀黑面

中秋節正日下午,賭王乘坐七人車由三房抵達二房大宅。超儀乘坐七人車搶先到達,但她心情麻麻。

陳子聰當晚與老婆超儀分開抵達大宅,記者發現陳當時面紅紅,更向鏡頭藐嘴。

超瓊耷頭

當晚超瓊最後現身大宅,她一發現記者,便刻意耷低頭扮摷袋。

四太終極贏家

雖然點燈二房,但記者連日來發現賭王於中秋節前夕及追月當日,都陪實四太。單計時間贏曬!

全身包冚

上周三( 18日)下午 4時多,賭王由工人傍實離開四房大宅,身穿樽領冷衫、風褸加冷手襪的他,精神似乎唔錯。

黐實傾偈

賭王上車期間,四太全程在旁指揮,更雞啄唔斷與他對話,講足十多分鐘才讓賭王離開。之後才出發往三太大宅。

花園迎接

賭王正日陪完二房,上周五( 20日)便折返四房。當日下午 3時,四太與大仔猷亨相繼返回大宅,二人於花園密斟,做足準備迎接賭王到達。

食飯過夜

四太與大仔猷亨返家才十多分鐘,賭王便由看護傍住到達,坐住輪椅由看護推入大宅,直至淩晨時分亦未見賭王離開。

嬲爆爆做節

雖然超儀個性耿直,但最終都妥協就範,於正日返二太家做節。上周四( 19日)傍晚,賭王的車於黃昏時分已到了二太渣甸山大宅,而超儀與超瓊則各自各乘車到達。記者發現,坐在七人車內的超儀樣子嬲爆爆,明顯心情麻麻。

超儀穀住道氣,皆因她多年來被超瓊和母親藍瓊纓管束嚴厲,經常忍氣吞聲。知情人士說︰「超儀每次返二太屋企都要俾人訓話,嫌佢唔識講威水史𠱁老竇,好似佢今年套喪屍片《 Open Grave》,係繼《維多利亞壹號》令佢再次入選角逐西班牙電影節『最佳女主角』。有人話要佢講多啲威水史冧賭王,但超儀就好反感,佢唔想喺老竇面前吹噓。不過有人依然日哦夜哦,搞到超儀好冇癮,寧願少啲返二太度食飯。」

超瓊為穩定自己地位,費事再刺激賭王。據知她和俞琤來往一事,從來冇在賭王面前提起半句。圖片

何超儀去年跟鞏俐經理人公司 ICM簽約,旋即被欽點喺喪屍恐怖片《 Open Grave》做啞女。更獲提名角逐西班牙影後。雖然未知能否摘後,但超儀早前亦興奮說:「有提名已當贏!」

無奈逆來順受

其實一向愛看笑片的賭王,對愛女超儀自組製作公司開戲大表支持。知情人士說:「賭王話娛樂事業都係一盤生意。之前超儀攞咗個西班牙影後,賭王都鼓勵拍啲有 noise嘅戲,佢都覺得好有面。」

就與家姐超瓊因做節起拗撬,記者致電超儀求證,她無奈說:「一向以嚟都冇拗撬,家姐一向最多主意,我只係逆來順受嗰個。做細嘅,都係遷就屋企人,最緊要大家開心!(係咪唔想正日做節?)你影到邊日咪邊日囉。(賭王支持你拍《豪情 2》?)係!佢好鍾意個題材,我做咩佢都支持!」

豪門恩怨,一家人就算幾唔啱,都係私下拆掂佢,槍口對外,更何況對手仲係四太,二房當然要局住上下一心。

阿媽冇影

何家二房四姊妹向來感情深厚。 2010年,超儀自資的《維多利亞壹號》舉行首映,超瓊當時亦帶埋超鳳和超蕸撐場,但多年來卻未見過二太出席超儀的電影宣傳活動。

首奪西班牙影後

超儀憑《維》片獲提名金像獎影後,更令她奪西班牙 Sitges電影節影後,演技備受肯定。但原來賭王對此片有意見,除嫌場面血腥外,亦唔鍾意戲中有諷刺地產商抬高樓價的情節。

趙啷啷響朵

04年,超儀憑《豪情》北姑趙啷啷一角贏得金像獎「最佳女配角」,十年後,超儀再搵人寫劇本開拍《豪情 2》,大玩日本色情夜生活。

反叛千金

「何家淑女」向來新聞多多,除了三、四房女兒的戀事七國咁亂,二房細女何超儀的行為亦夠曬娛樂性。鍾意拍戲玩音樂的她,一向我行我素,多年來都咁激,出位過唔少藝人。

豪情噴酒

09年 5月,她出席網站兩周年 party,於台上又唱又跳。邊唱邊隊啤酒的她,突然 high到不得了,向上狂噴啤酒。

撩龍心拍戲

自資開獨立電影製作公司的她,去年尾有意搵行為騎呢的龍心(林克霖)拍戲。其間超儀被對方拍下多條片段放上網,包括她被撩「上牀」片段,之後超儀上載假陽具相反擊,揚言:「切咗你!」

其他影片


鍾意就快D Share啦!