掃呢頁CODE去手機

2013年11月29日 星期五

跑兩夜場執 50萬 黎耀祥遭大胸女狙擊




又見到你?

(真實對白)

娛樂喧

跑兩夜場執 50萬 黎耀祥遭大胸女狙擊

由雙視帝黎耀祥及陳豪鬥戲的台慶劇《法外風雲》,被指不夠專業兼劇情浮誇,大結局更似足鬧劇,劇集無聲無息落幕。

今年黎耀祥劇集套套出師不利,但三屆視帝美譽令他在內地爆紅。近幾年他每星期都會有一至兩次到內地登台、剪綵或出席活動,每次企硬 30萬人仔酬勞,年賺近二千萬,比在無綫拍劇足足多出十倍。

上周三( 20日),黎耀祥拍完外景即上中山連走兩場登台,快食執 50萬。場內更有唔少大胸女自動拋波餅贈興,不過踩足 48小時冇瞓過的黎耀祥,肯定無福消受。

其他影片

上周三( 20日),黎耀祥在 TVB拍完《男大當婚》外景,嗱嗱臨與老婆坐中港保母車,坐足三粒鐘車程直踩中山小欖酒吧演出。

一如過往,他所到之處必引起哄動,現場數名大胸女及多名大漢爭著與他合照,黎亦無托手踭。可是,慘被逼埋牆角的祥嫂見情況愈來愈混亂,忍唔住發火:「夠嘞,唔影喇,要出場!」

拋胸 pink lady

黎耀祥行到邊都見到粉紅女郎夾胸追住握手,更試過狼死到被對方𢱑住隻腳,嚇得黎耀祥大叫:「嘩,乜行到邊都見到你?」

踩足 48小時

當晚,黎耀祥第一場騷約晚上十二時開始,他站在唔夠半米闊的台上獻唱四首飲歌〈新鴛鴦蝴蝶夢〉、〈花心〉、〈舊歡如夢〉及飲歌〈紅蝴蝶〉。其間一名穿開胸衫露半球的 pink lady,不停夾胸追住黎耀祥握手。當黎經過面前,她更扯實對方雙腳,令黎險些跌倒。好在視帝祥臨危不亂,還打趣向對方說:「嘩!乜行到邊都見到你?」

唱完一場,黎耀祥立即上車, 45分鐘車程轉到石岐酒吧趕第二場,觀眾同樣熱烈瘋狂。由於一連兩場酒吧均屬同一老闆,黎收特惠價 50萬跑兩場(原本 30萬一場)。黎耀祥唱完已經是深夜兩點,返到香港,沖個涼換件衫,早上六時又要返 TVB拍外景,踩足 48小時冇得瞓。

逼到口張開

雖然貴為三屆視帝,為賺錢一樣唔介意到人多擠逼的細場登台。當晚黎耀祥由保安護送上台時,逼到口張開兼反眼,窒息咁滯。

大漢輪住握

當晚不少兇神惡煞的老細級人馬輪住與黎耀祥握手影相,黎為免得失對方,即趕緊握手,笑面迎人。

祥嫂黑面

黎耀祥遭群女箝住影相,被逼到牆角的祥嫂(黃圈)混亂中俾人踩中一腳,即時忍唔住黑面。

簽名紅酒遭炒賣

完騷後,主辦單位要黎耀祥在紅酒及烈酒上簽名,有人衝口而出:「攞去炒㗎,簽咗名貴好多!」黎依然冇 say no。

為仔奔波

事實上,黎耀祥 08年憑《巾幗梟雄》柴九爆紅後,多年來不少內地電視台都有搵他拍劇。面對一套收近五百萬的豐厚酬勞,卻不為所動,他更揚言不會效法鄭嘉穎及林峯北上拍大陸劇,「我個仔十六歲,係成長關鍵期,唔想幾個月見唔到佢,依家接啲 Job,一、兩日就可以返屋企同家人見面。我人生冇幾多個十年,有得賺就賺啦,寧願辛苦啲,都想儲多啲錢留俾個仔。希望將來阿仔同自己生活可以好啲吖嘛!」老竇賺錢仔享福,過多十年他已六十歲,難怪要積穀防饑啦!

做律師唔討好

台慶劇《法外風雲》遭不少律師質疑不合情理,大結局更是例牌 happy ending。要憑此劇拿四屆視帝,黎自認冇乜信心:「對手太強!」

波鞋迷

「祥仔」黎正橋唔覺唔覺已經 16歲,鍾意打籃球、影相、踩滑板同做 gym,十分好動,又有儲波鞋習慣,喜歡買限量版波鞋。嗜好多多,難怪黎耀祥要為仔仔儲定多啲錢。

外快好賺

黎耀祥今年在 TVB拍了三套劇,其中《神探高倫布》和《法外風雲》收視慘淡收場,至於李添勝的《巾幗梟雄 3之諜血長天》上映無期,拍劇收入百五萬。但他不停到中山、佛山、無錫甚至搭飛機到成都登台,一個星期走兩次,外快收入以千萬計。人仔賺到笑,難怪他辛苦啲都要北上。

其他影片


鍾意就快D Share啦!