掃呢頁CODE去手機

2013年11月29日 星期五

無綫霸道封殺捉蟲 斷旗下藝人米路 MW,




滾熱辣

無綫霸道封殺捉蟲 斷旗下藝人米路

上周四( 21日),無綫突然宣布封殺壹傳媒,除了禁止壹傳媒一報三刊的記者進入電視城外,更向所有旗下藝人發短訊,禁止他們接受壹傳媒記者訪問。即使立法會議員劉慧卿出席無綫新聞部節目《講清講楚》,她也要踏出電視城門外,才能接受記者訪問。封殺事件已引起社會各方面關注,指無綫扼殺新聞自由,霸權再度升級。

封殺事件至今只有一星期,無綫旗下藝人先嚐苦果。據知不少廣告商及公關公司近日向無綫投訴,指限制傳媒訪問,會直接影響廣告及推廣活動的見報率。有不少公關公司為保曝光率,不排除放棄採用無綫藝人。

其他影片

早前無綫將《東張西望》變成維穩節目,惹來網友發起台慶熄機活動。台慶當日,網友更聚集電視城外撒溪錢,萬料不到無綫竟然將責任歸咎於傳媒。

網民自發圍城

免費電視發牌事件及《東張西望》的維穩環節,已令外界覺得無綫霸權日趨嚴重。加上阿叻陳百祥的「跪拜」論,激怒網民自發響應在上周二( 19日)台慶當日「熄電視」,令最高收視只有 31點,比去年跌了五點。不過無綫竟然將收視下跌原因,歸咎壹傳媒的報道,最終向壹傳媒落封殺令。

影響見報率

劉慧卿並非無綫藝人,而且她在《講清講楚》的訪問,隨時涉及公眾知情權,但無綫繼續一意孤行,阻止壹傳媒記者入電視城採訪。

臨近聖誕及新年,是藝人賺錢的黃金檔期,亦是公關公司搞活動的高峰期。封殺令實行至今不足一星期,已有公關公司致電無綫了解情況。為免得失客戶,無綫亦暗中酌情處理,「公關打嚟問封殺嘅事,仲講明活動喺公眾場所舉行,一定會叫齊傳媒嚟。我哋都明白嘅,所以記者訪問時都冇得阻。不過,見到壹傳媒咪牌就要循例擋。除低咪牌當唔知邊間囉,大家心照。」知情者說。

雖然不少無綫藝人為免得失任何一間傳媒,情願冒被公司照肺之險走「法律罅」,但封殺令已逐漸影響藝人收入。近年不少廣告商愛採用無綫藝人出席活動宣傳自己品牌,貪無綫藝人形象入屋,見報率亦高,也是「回頭客」的關鍵因素。

「其實無綫同活動搞手簽合約時,冇寫明要接受各大傳媒訪問,但藝人收得啲客錢,梗係想多啲見報,希望個客滿意再有下一次。所以,有時女藝人收錢出席活動,都會著得性感啲,希望第二日見報時張相大啲!今次封殺令一出,唔少搞活動嘅公關公司,費事廣告客戶投訴見報率少,喺呢段敏感時期,咪盡量少用無綫藝人囉!」知情者說。

小生花旦反封殺

本刊就此事曾找過幾間香港大型公關公司查詢,他們亦口徑一致,希望事件快點平息。而 Frement公關公司老闆周美鳳更揚言暫時唔用無綫藝人,她說:「少咗幾間報道梗有影響,除非佢哋(無綫藝人)減價啦!」而 IPS老闆 Peter Wong亦說:「客人揀 artists都想多啲 coverage啦!」

據知無綫大部份藝人都不贊同封殺行動,不過,二、三線以下的藝人卻唔敢出聲,反而不少一線小生、花旦連日來都忍唔住出言力諫。與無綫有部頭合約的佘詩曼說:「作為藝人,唔需要得失任何人,多個朋友總好過多個敵人。」至於無綫的「親生女」胡杏兒就說:「傳媒同公司各有立場,最好係友好關係,大家都唔想有咁嘅事,希望快啲平息幹戈。冇永遠敵人,係打者愛也。」而楊怡亦坦言希望與傳媒保持友好的關係。

至於今年視帝熱門人選的馬國明,也懶理隨時失獎說:「的確會少咗平台宣傳,我控制唔到,都是跟公司指引去做,希望只係暫時性。娛樂圈同記者係唇齒相依,希望好快無事。」馬國明愈講愈㷫,更揚言公司禁止壹傳媒記者在公眾地方採訪旗下藝人,實屬「唔合理」。

星夢幫大鑊

最慘還是一班剛冒起的「星夢幫」,據知他們非常擔心今次事件影響星途,「佢哋依家騷價仲係好平,但單靠無綫一個宣傳平台始終唔夠。佢哋擔心冇咗一定見報率,只會愈嚟愈少人記得佢哋。但又唔想得罪公司,驚接受壹傳媒訪問會俾公司雪藏。」知情者說。

記者連日來亦曾就此事搵過一班星夢幫了解,鄭俊弘婉轉說:「公司已經發咗聲明,我唔方便回應。」處境非常兩難。

學馬國明話齋,藝人與記者是唇齒相依,既然無綫掩耳盜鈴搞封殺,不如多花心神度橋提高節目質素,令 700萬香港人心悅誠服地開機。

連累星夢幫

無綫月中才成立星夢娛樂集團有限公司,銳意將一班藝員打造成樂壇新星,可惜封殺事件隨時令他們曝光率大減,鄭俊弘、王君馨等隨時明星夢碎。

《蘋果日報》圖片

網民嘲蠢

公關巨頭唔撐無綫

不少國際大牌,為了減省宣傳活動的繁瑣細節,會出錢請公關公司負責舉辦宣傳活動、落廣告等工作。而公關公司亦會向合作客戶推薦藝人,所以公關公司有本事控制藝人出席活動多寡。本刊問過現時最活躍的公關公司,大部分都唔撐無綫。

周美鳳要求減價

對於封殺事件,周美鳳說:「品牌搵明星去活動,都係想宣傳,當然希望多啲 coverage。若果因封殺事件,搵 TVB藝人會少幾間報道,梗有影響,除非(無綫藝人)減價囉!件事又唔係公關公司同客人嘅錯,最慘都係(無綫)二、三線藝人啫!」

Frement PR

老闆為港姐出身的周美鳳,其公關公司開業多年,與多個頂級護膚品牌合作,統籌大型活動、名太茶敍等。

今年 9月,無綫藝人曾華倩出席由周美鳳舉辦的護膚產品活動。

鄭紹康曾打俾無綫

天機行政總裁鄭紹康( Francis)說:「我都有打去 TVB問,佢哋話圍訪就阻唔到,但 DV同有咪牌就會擋。其實依家揀藝人都要睇藝人喺內地嘅知名度,因為香港經濟都係依賴自由行,所以我一向都唔係用曬 TVB嘅藝人。」

Occasions天機公關

由賭王千金何超瓊創辦,成立 25年,屬資歷最深的公關公司,曾統籌無數大型活動、時裝騷等,與不少國際級品牌合作,有賭王各房千金做皇牌。

11月中,鄭嘉穎與阿佘就獲邀出席其聖誕亮燈儀式活動。

《蘋果日報》圖片

丁子高照搵壹傳媒

他說:「其實早前已收到 TVB聲明,啱啱都有個活動同徐子珊一齊出席,係我公司搞,我係嘉賓之一。(無綫有無同你講唔答壹傳媒?)冇特別 focus,可能 TVB覺得我知道啦!」

Collaboration Group

今年 1月開業,由丁子高與恒美業務總監 Conrad Ng合資成立,已統籌過不少跨國大型活動。公司除了有老婆楊千嬅作為皇牌,亦儲下不少藝人好友。

周三( 27日),丁子高與徐子珊出席自己公司統籌的環保活動。當日他亦有邀請壹傳媒記者採訪。

Peter搵藝人睇曝光率

對於封殺事件, Peter說︰「希望以和為貴,客人揀 artists主要睇 image同 coverage,我都會講俾個客知有呢件事(封殺)。其實我見阿佘、杏兒同馬國明都有答壹傳媒記者嘅提問。藝人收得個客錢,都想多啲 coverage啦!」

IPS傳藝公關

老闆 Peter Wong與圈中人熟絡,包括關之琳、鍾楚紅及郭富城等紅星。而 Peter與合作多年的李嘉欣份屬老友,包辦其所有活動。

今年 8月,他邀請陳豪出席珠寶活動。

資深藝人批評無綫

無綫封殺壹傳媒變成社會熱話,不少曾效力過無綫的資深藝人如艾威和郭峰,也批評無綫做法不當。而在無綫的朱咪咪及鄭丹瑞,亦坦言對此政策感到無奈。

艾威:真係好霸道

「無綫話壹傳媒針對佢哋,其實係用錯咗字眼,咁市民要投訴電視節目質素唔好,咁梗係鬧 TVB啦!連用家嘅感受都唔俾人講,真係好霸道囉!」

郭峰:無綫太小器

「無論底下有乜嘢原因都好啦!市民見到無綫咁做,一定會覺得無綫太小器。」

朱咪咪:同傳媒關係重要

「電視台同傳媒嘅關係好重要,希望事件好快解決!我就唔想見到不愉快事件啦!」

鄭丹瑞: TVB咁做冇計

「我係 TVB藝人,梗係要跟住 TVB講嘅做啦, TVB咁樣做,我都冇計㗎!不過我外面嘅工作就唔受影響嘅!」

無綫慣用封殺

無綫經常自恃強勢,稍有不滿便使出「撒手鐧」——封殺令。

《蘋果日報》圖片

封殺 BMA

04年,當時關心妍所屬的唱片公司 BMA將其演唱會花絮及日本受訓片段交俾有線電視播放,因而觸怒無綫。無綫於是封殺 BMA旗下所有歌手足足三個月。

《蘋果日報》圖片

封殺四大唱片

無綫 10年 1月與四大唱片公司的版稅問題起爭拗,於是禁止四大唱片旗下歌手亮相無綫之餘,亦取消他們參加頒獎禮的資格。

封殺過檔舊將

王維基創辦香港電視初期,曾重金挖走不少無綫的台前幕後包括一班小生花旦及甘草演員,有指無綫當時將轉投王維基的藝人列入黑名單,決定永不錄用。

其他影片


鍾意就快D Share啦!