網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月1日 星期五

張新悅吳佩慈回到少女時 吳佩慈,MW,




當日張新悅攞住部電話猛咁篤,左望右望。

媽咪姐

張新悅吳佩慈回到少女時

袁詠儀喺最近播出嘅《最佳女主角》上,俾芷珊姐姐問一問,又勾起番佢同張新悅(前名張燊悅)當年拍電影《戇星先生》發生碰撞嘅不和事件。不過已為人妻兼兩女之母嘅張新悅日前出席活動,就忽然失憶話已經唔記得呢件事喎!

其他影片

上星期,媽咪姐喺四季酒店 high完 tea,又撞到張新悅,見佢又企又坐,成 10分鐘,原來係等緊同佢差唔多時間出道、啱啱宣布同億萬富二代紀曉波未婚懷孕 5個月嘅吳佩慈!兩人一見面就 hug hug,跟住就手拖手、彈彈吓咁上車去街,感覺返到少女時代。嫁咗咁耐都仲記得呢位好姊妹,張新悅嘅記性查實唔差噃!

抱抱

終於吳佩慈出現,兩個即刻擁抱,真係估唔到佢哋咁 friend。

拖手仔

兩個阿媽手拖手,好似中學女生咁親密,十分少見!

袁靚靚一向敢言,同芷珊姐姐大爆往事。嫁咗俾富二代楊哲安多年嘅張新悅,應該估唔到會有自己份。

其他影片


鍾意就快D Share啦!