網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月1日 星期五

餘詠珊老公入主唱片部 謝安琪單挑容祖兒 容祖兒,謝安琪,MW,




娛樂喧

餘詠珊老公入主唱片部 謝安琪單挑容祖兒

無綫於 10月 23日宣布將成立「星夢娛樂」唱片公司,由高層餘詠珊老公何哲圖( Herman)出任行政總裁,主宰無綫未來的音樂發展。有傳 Herman入主後,原本他主理的「星煥國際」歌手亦會跟隨轉會,包括謝安琪、鍾嘉欣、鄭欣宜、許廷鏗、胡鴻鈞及吳若希等。身為星煥一姐的謝安琪,坦言投老闆絕對信任一票。若然成功轉會,在年尾無綫的《勁歌金曲頒獎禮》,便有機會截擊英皇一姐容祖兒的「最受歡迎女歌手」六連霸。而星煥一班歌手,亦因為有後台而增加攞獎機會。

HKTV發牌撻 Q,無綫繼續坐大。現在 Herman與餘詠珊同屬無綫高級管理層,夫婦二人大權在手,仲唔係玩曬?

自從餘詠珊年前出任無綫非戲劇製作總監後,其勢力有增無減,不但開劇專捧愛將做主角,最近( 10月 31日),她老公何哲圖更空降出任無綫新成立的唱片公司做 CEO。

星煥人變 TVB人

星煥旗下歌手包括鍾嘉欣、欣宜、樂瞳、許廷鏗、胡鴻鈞與吳若希等,加埋上年才加盟的一姐謝安琪,人才濟濟。如今老闆何哲圖入主無綫的唱片部,大部分人都跟隨過檔。《 FACE》圖片

夫妻檔鞏固勢力

無綫成立「星夢娛樂」唱片公司,原意是想重塑當年華星年代,培育旗下藝人出碟及開演唱會,更以林峯、鍾嘉欣及胡杏兒作皇牌。而「星夢幫」的鄭俊弘、羅鈞滿、王君馨亦會安排簽歌手合約。據知,最初傳出新公司原先由資深音樂人黃達輝做話事人,音樂創作總監則由無綫禦用音樂總監鄧智偉擔任。奈何到拍板一刻, CEO之位轉換成餘詠珊老公何哲圖,外界即議論紛紛,樂小姐愛將鄧智偉更即時劈炮。

知情者透露:「無綫依家分咗兩個黨派,就係餘詠珊同樂易玲之爭。呢期餘詠珊最紅,公司好睇佢,如果唔係又點會俾佢捧黃翠如做女主角,總之乜都要佢批准。新開嘅『星夢娛樂』擺明係肥豬肉,珊姐又點會肯放手俾樂小姐搞。佢一早就向董事局推薦佢老公何哲圖,一來可以鞏固自己喺無綫嘅勢力,二來又可以幫老公間公司嘅歌手爭取多啲機會。」

一家親

上周無綫宣布「星煥國際」的 CEO何哲圖( Herman),將於 10月 31日成為新成立的「星夢娛樂」 CEO。對鍾嘉欣寵愛有加的他,未來的日子更加一家親。《 FACE》圖片

上月出爐的星夢得獎者,據知除季軍陳明恩外,全部都會與「星夢娛樂」簽約,更有傳冠軍鄭俊弘會成為一哥備受力捧。《蘋果日報》圖片

英皇大受影響

Herman入主無綫的「星夢娛樂」,其先前擔任 CEO的「星煥國際」將會面臨大變動。據知現時「星煥」有 12位合約歌手,隨着 Herman離開,大部分歌手的合約將轉到「星夢」。

向來與無綫關係友好的英皇唱片,將會受到最大影響,近年「四大」與無綫鬧翻,只有「英皇」獨撐無綫的音樂節目及頒獎禮,容祖兒更在無對手之下連奪六年「最受歡迎女歌手」。據知去年加盟「星煥」的謝安琪,現階段亦與「星夢」斟洽新合約,極有可能成為容祖兒的最大威脅。身處北京的 Mani霍汶希(英皇藝人管理部及唱片部總監)亦語帶雙關表示:「唱片行業太難做,我都係轉投電影行業啦!」

有人歡笑有人愁,無綫親生女兼 Herman愛將鍾嘉欣當然繼續受力捧,而同屬「星煥」旗下歌手的吳若希( Jinny)和胡鴻鈞亦大表支持。 Jinny:「老闆帶得走,我都會做好自己,相信發展會比依家好。」胡鴻鈞亦早與無綫簽下經理人合約,故轉會對他影響不大,不過他表示對拍劇好有興趣。

對於「星夢」成立搞到滿城風雨,樂小姐只回覆:「無綫即將舉行記者會交代詳情。」而將於 10月 31日正式成為「星夢娛樂」話事人的 Herman,透過電話回應:「星煥歌手會唔會過檔?好多仲傾緊,可能有人唔跟我過去呢?謝安琪同『星煥』都仲有幾年約,細節仲未傾掂,不過出多兩隻碟,『星煥』就會停止運作。(同太太餘詠珊同公司,會唔會有抵觸?)太太未入 TVB前,我同 TVB嘅關係已經好好,依家大家百分百為同一公司服務,佢負責製作,做嘅嘢唔同,反而唔尷尬。(頒獎禮會唔會覺得自己公司嘅歌手較着數?)我唔會偏幫自己人,嚟緊主要做『星夢』班歌手,想栽培新血。」

無綫非戲劇製作總監餘詠珊與 Mani多年來保持友好關係,現在成立「星夢娛樂」,由其老公 Herman揸 fit。相信來年的無綫十大勁歌金曲頒獎禮,「英皇」的獎項將受到威脅, Mani坦言唱片業難做。《蘋果日報》圖片

鄧智偉夾啱時間辭職

外傳新成立的唱片公司會由鄧智偉擔任音樂創作總監,但得知餘詠珊老公 Herman入主後,他便

意興闌珊遞信辭職。本刊記者問他離職是否與 Herman有關,他說:「 Herman資歷同經驗都好豐富,我好放心交俾佢。講真,放低一份做咗 12年嘅工係件難事,考慮咗大半年喇!我一早就遞咗信,只係咁啱啫。(林峯撐你開公司?)自組公司係我嘅夢想,依家好多嘢都未落實,暫時我會開 workshop先試電影配樂。」他亦多謝樂小姐一直的提拔,但問及有關「星煥」一姐謝安琪轉會後,年尾好大機會獲獎時,鄧即時封口不作評論。

與林峯合作無間的鄧智偉,在無綫宣布成立唱片公司後兩日,即劈炮辭去音樂總監一職。

身為樂易玲愛將的鄧智偉,辭職後在微博感性留言。



鍾意就快D Share啦!