網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月12日 星期四

[壹週刊 1240] 拉姑孤寒 Lucas 拉姑,Lucas,狄波拉,M1,






Lucas現時人在新加坡讀書,今個聖誕張栢芝會唔會帶兩個孫仔返香港見拉姑,隨時有變數。

同你吟一吟

拉姑孤寒 Lucas

次《壹》仔見到拉姑,唔係去 hightea,就係行名店,但佢上個禮拜四(十二月五日)轉移陣地,擔拖兩個外傭,一齊行 ifc嘅 city'super。

拉姑重點出擊買聖誕裝飾,包括印有聖誕圖案嘅用完即棄杯碟、餐巾,大人細路見到一定鍾意食嘅薑餅人曲奇,再加埋大堆食物,拉姑睇嚟準備搞聖誕派對。



同 Lucas、 Quintus身在新加坡,張栢芝仲響當地玩水上活動,著三點式同老外影相。

聽聞佢粒長子嫡孫 Lucas,家陣身在新加坡返學,既然就快放聖誕假,做阿嫲當然想見嚇個孫仔,不過呢排爆出謝霆鋒撻著「模 art」 Janice Man文詠珊,前度新抱張栢芝會唔會抱仔返香港仲係一個謎,所以當日拉姑行過超市入面嘅聖誕玩具貨架,揀禮物俾 Lucas同 Quintus,只係買咗個百零蚊嘅 Thomas火車頭玩具。出手係就係低咗啲,不過有孫等於冇孫嘅拉姑,呢個價錢,冇多冇少啦!

拉姑買百零蚊有交易嘅聖誕禮物俾孫仔,仲問身邊外傭個玩具究竟點樣玩。

拉姑購買力驚人,除咗入咗大堆聖誕圖案用完即棄杯碟、餐巾,仲有多盒薑餅人曲奇。



鍾意就快D Share啦!