網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月12日 星期四

[壹週刊 1240] 姊弟戀有錢途 范冰冰帶李治廷搵食 范冰冰,M1,




探熱針

姊弟戀有錢途 範冰冰帶李治廷搵食

三十一歲範冰冰跟二十六歲李治廷合作電影《一夜驚喜》撻著後,二人隨即被網友踢爆於八月,在八名保鑣護駕下到布吉度假,男方更在眾目睽睽下親吻女友。姊弟戀曝光,李治廷直認跟範冰冰「關係開心」,是很親密的朋友。據了解,為要拉近二人距離,有財有勢有「國際範」之稱的範冰冰,不避嫌帶挈男友搵食,以情侶檔姿態出活動搵真銀,二人日前在倫敦出席完頒獎禮後,更順道拍拖遊歐洲。

拍拖歐遊

範冰冰跟李治廷的電影《一夜驚喜》,獲選為「 2013倫敦國際華語電影節開幕式暨頒獎典禮」參展電影,上週五(十二月六日),二人孖住飛英國,分別攞「最佳新銳演員」獎及「最具海外影響力」獎,其中由李治廷作曲、範冰冰填詞、兩人合唱的電影主題曲,更獲「最佳原創電影歌曲」獎。三獎在手自然值得慶祝,二人繼布吉之旅後,留歐洲繼續 happy。

「 Aarif(李治廷)喺英國讀書,去過歐洲唔少國家,時近聖誕節,好多地方都好有節日氣氛,所以佢哋特登留多一個星期,帶女友周圍食周圍玩,不過今次冇咁多保鑣傍住,話曬喺歐洲,佢兩個唔係咁多人認得,就算拖住手行街都可以。」知情者說。

拍拖接近四個月,熱戀中的範冰冰拍完電影《一夜》後,隨即為新戲《楊貴妃》開工。日夜留守橫店開工,要同男友見面,範冰冰一樣有計。

新 MV《不可思議》其中一幕在澳洲街頭取景,李治廷在巨形禮物盒中向女友求婚。

被踢爆跟李治廷拍拖後,範冰冰在電影宣傳活動上表現豪放,開心將男友抱起。

11月,二人孖咇到東莞出席商演騷,齊齊搵銀。

MV落重本,李治廷更有機會在一望無際的公路上揸車,型!

落力推介

據了解,近月範冰冰以宣傳電影為由,不斷向邀請她出席活動的客戶,推介李治廷。

「電影上畫,商演活動特別多,為咗同男友多啲機會見面,範冰冰吩咐公司同事,向客戶推介李治廷,話曬係緋聞情侶,最緊要有話題,客戶對提議都好受落。之前佢哋出席活動,試過突然喺台上互攬,咁嘅場面,好有宣傳效果。 Aarif呢幾個月得女友帶挈,加加埋埋接咗十幾個活動,密密執,有錢齊齊搵之餘,又可以成日見面,一舉兩得。」知情者說。

除此之外,範冰冰知道李治廷唱歌出身,近日推出新歌《不可思議》,並打算明年再出唱片,範冰冰又再幫手力穀:「試過有次兩個做商演,範冰冰響台上大讚男友唱歌好聽,叫現場 fans記得留意呢個人,撐到出曬面。不過 Aarif都好感激阿 Joe(經理人),事關係佢接到呢部戲, Aarif先有機會識範冰冰,公司見佢個勢咁好,仲落重本去澳洲拍新 MV。」知情者說。

跟 MV女主角又拖手又嘴,不過以國際範見多識廣,一定唔會呷醋。

在 MV中,李治廷發揮搞笑本色,戴假髮跳勁舞。

弟憑姊貴

拍拖冇分年齡界限,圈中多對姊弟戀都因為工作關係撻著,甚至公開戀情後,不單未有影響事業,更令男方前途及錢途大有進賬。

楊千嬅×丁子高

自從追到比自己大五年的楊千嬅,丁子高由一個普通公關,變身天後男友並自組公關公司做老闆,兩人戀情更修成正果, 09年於美國註冊結婚, 12年更誕下兒子丁進諾。

林憶蓮×恭碩良

現年 48歲的林憶蓮,跟細她十一年的音樂人恭碩良因合作演唱會撻著,戀情曝光後,天後級林憶蓮公開大讚對方有才華,更孖住男友做巡迴演唱會,帶挈出過唱片依然冇人識的恭碩良知名度大增。



鍾意就快D Share啦!