網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月17日 星期五

[忽然1周 964] 蔡一傑 型到呢! 蔡一傑,MW,




Chok等的士

媽咪姐膚淺,有諗過蔡生包到冚,係咪怕俾人知佢無揸靚車要等的士? BTW,你去得 city'super買嘢,都唔 cheap啦,放鬆啲。

媽咪姐

蔡一傑 型到呢!

某日,銅鑼灣時代廣場外,媽咪姐發現咗一個奇人!係,嗰日係幾凍,十零度咁啦。但呢位仁兄又帽又超又頸巾,仲要連個鼻都包埋,使唔使呀?之不過,你咪理,佢一路等的士,一路 keep住呢個雙手插袋型到震嘅 pose,慢慢跟住人龍移動。 Well,真係唔攰嘅咩?

其他影片
  • 稱職好公公 薑大衛帶明星孫出巡

蔡一傑等咗 15分鐘的士,轉咗 N次地方,依然雙手插袋,隻手痹唔痹㗎?

果然八卦係有回報嘅,阿型人終於熱到要拉開條頸巾…… OMG,原來係草蜢之中,最妖最貪靚嘅蔡一傑,明曬!

同場加映

見到蔡一傑型到咁,媽咪姐忽然諗起早幾日亦發現另一型人!佢就係薑大偉個 6歲孫曹保熙(薑依蘭、曹永廉大仔)嘞。嗰日佢同 2歲妹妹曹曦文跟公公去九龍城食嘢,見到記者不斷 chok住擺 pose,笑咗!

其他影片
  • 稱職好公公 薑大衛帶明星孫出巡


鍾意就快D Share啦!