網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月15日 星期三

網上女神拍床戲 雨僑係咪癡咗線 雨僑,羽翹,

video


網上女神拍床戲 雨僑係咪癡咗線

網上女神拍床戲 雨僑係咪癡咗線

在香港拍電影,稍作裸露便被標籤為性感女星,予人低俗感覺,Jeana初出道時形象性感,她亦感覺到年長一輩的人會利用這種目光品評她。雨僑則感覺更深,出道時以清純歌手自居的她,主要在YouTube開頻道,彈琴唱歌和教人化妝,怎料當她決定拍《喜愛夜蒲3》,有大膽床上戲份時,即被人指指點點,她說:「佢哋會好大反應,話搞咁多年turn out又係做呢啲。」

還是Jeana想得通透,她覺得夜蒲的題材,畫面和故事都需要有視覺震撼,亦不能缺少性愛場面,她說:「我哋唔係拍緊青春校園片,冇先至唔正常。」

睇睇女星們點面對觀眾眼光!星期四晚11:00《亂噏24》約定你!

足本收睇《亂噏24》x 卓韻芝;跟住有錢國偉陪你夜蒲!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!