網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月15日 星期三

劉德華拒任會長 劉德華,




劉德華拒任會長



■劉德華(左)曾考慮接任會長,但後來卻步,未有接譚詠麟棒。資料圖片

不要以為當演藝人協會會長是一份優差,曾志偉辭任之後,他曾四出奔走找人接替都無功而還,只有黃秋生拍心口答應,但要求有自己的理事班底以便進行改革。不少圈中人都視協會會長一職為並非優差,因為會內分黨分派,主要為老、青兩派,只有志偉的江湖地位才足以駕馭,自志偉離職後,兩派人都看上會長一位。早年劉德華曾有意應志偉要求出任會長,不過當他跟一班理事開過幾次會議後,發覺不少被視為內部機密的資訊,轉頭已被記者知悉並報道,對會內出現二五仔及山頭主義的現象,令到華仔最後卻步。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!