掃呢頁CODE去手機

2014年1月22日 星期三

[FACE 348 特輯] 蘇民峰:炒股、買樓要有耐性 蘇民峰,BKD_S,MF,




生肖解馬

蘇民峰:炒股、買樓要有耐性

2014馬年,香港在政治和經濟方面存在著不少隱憂,對於股市或樓市有一定影響,不過蘇民峰師傅批算今年的股市和樓市波動多但波幅少,要看準時機才好出手。

年初入市秋天賺

☉蘇師傅話, 2014為雙數年,每逢雙數年的股市走勢都是先跌後升,但因經濟進一步踏入穩固期,故即使升也不宜太過樂觀,得些好意需回手,適宜買些防守性強的股票。「其實由𠵱家開始就有跌嘅跡象,一直跌到西曆 8月 8日(立秋)左右就會慢慢升,有波幅但冇乜起跌。」蘇師傅說:「 13至 15年經濟都係慢,而且跌啲人又話驚,升又唔敢放,永遠賺唔到錢,有得賺就賺住先啦係咪?」

☉他又大放貼士:「以股票計,去年利水,今年利木,所以我上年已買定魏橋紡織(屬木)等今年升,大家想買股票最好買屬木或屬火嘅股票,到秋天至放,唔急就睇定啲,到 2015年至放都得。」股票以屬木表現最佳,若以整體行業來計,屬火發展最好,要留意喇!

馬年火木最掂
炒股必勝旺財局

於下列西曆日子,在家中適當方位擺放風水局,有助炒股同大旺財運。

2月 4日-3月 5日 在西位放一杯水催財。

3月 6日-4月 4日 本月東北位利財運,多在這方位休息可旺財。

4月 5日-5月 4日 本月正西位利財運,多在這方位休息可旺財。

5月 5日-6月 5日 本月正南和東北位利財運,多在這方位休息可旺財。

6月 6日-7月 6日 在正南方及東北位各擺一杯水可催財。

7月 7日-8月 6日 本月正南及正北位置利財運,多在這兩方位休息可催財。

8月 7日-9月 7日 在正南位擺一杯水,旁邊放 8粒白石有利催財和升遷。

9月 8日-10月 7日 多在東南位休息或活動,有助喜慶事發生。

10月 8日-11月 6日 於正東和正西位置各放一杯水有助催財。

11月 7日-12月 6日 在正南方擺放紅色物件。

12月 7日-1月 5日 在正南方擺放紅色物件。

地產商出盡怪招

☉樓市方面,去年蘇師傅提醒過大家唔好心急,因為預測 2013至 15年樓價會逐步下滑,投機炒賣亦將進一步減少,今年他再提醒:「要等啲發展商有啲大盤推出,啲樓價至有機會跌,你睇成個荃灣線西鐵站上蓋都未推出嚟,使乜急!𠵱家普通市區樓都賣豪宅價,不如買二手樓啦!」

☉去年有發展商出怪招,甚至將酒店房當住宅賣,蘇師傅就話今年有更多怪招:「發展商要賣樓,又唔可以照市價去賣,咁要暗中好似跟市價咁賣,但實則減價,咪愈嚟愈多怪招囉!最近我都見有啲新樓盤,話邊日買就減 4.5%、細單位又減 7%、大單位減 8%,減嚇減嚇成廿幾個%,所以最緊要睇實際係畀幾多錢囉,跟二手樓價又比一比啦!」

☉蘇師傅指以地運計最好買西南區樓,但過去兩年已罕見平價貨尾,退而求其次可以選擇荃灣或屯門。



鍾意就快D Share啦!