掃呢頁CODE去手機

2014年1月22日 星期三

[FACE 348] 走得快 拉隊反阿叻 蔚雨芯:又唔係 TVB私生女 蔚雨芯,陳百祥,阿叻,TVB,MF,




雖然公司莫財,不過蔚雨芯仲 keep住有工開,喺賀歲片《金雞 SSS》拍住吳君如、王菀之等做小雞,週日( 19日)仲穀胸出席首映。

真面目

走得快 拉隊反阿叻 蔚雨芯:又唔係 TVB私生女

鍾意認叻嘅陳百祥(阿叻),擦掂殼王陳國強,喺 TVB唔憂做,可惜佢捧藝人就冇得認叻,由「東方魅力」到「 Snazz」,冇邊個紅得起,得 Tommy踩極未死。

捧人唔掂,最慘係 Snazz原來缺水,去年最紅嘅 JJ賈曉晨醒目唔續約,剩低連稍有知名度嘅狄易達同蔚雨芯都要另覓好人家。據知二人拍完南極旅遊特輯後, 4月就同叻哥講拜拜。蔚雨芯話:「我又唔係 TVB私生女,第時努力啲囉!」

13歲開始跟阿叻的蔚雨芯,上年拍 J2節目《去吧!墨西哥》,喺節目中勁騷 32D身材,即刻獲封「魔鬼巨胸」。食住個勢出過兩本寫真集,亦喺電影《微交少女》孭飛做女角,加上 JJ賈曉晨離巢,蔚雨芯喺 Snazz算撈得掂。

12年同狄易達拍攝《去吧!墨西哥》,因喺節目中著住三點式介紹魔鬼魚,因而有「魔鬼巨胸」稱號,算做 Snazz中最有市場。電視圖片

Snazz行政總監簡文滌亦坦白說:「殼王好耐冇科水㗎喇!」

殼王停泵水

蔚雨芯做到成績,可惜公司資源有限, Snazz表面上叻哥係老闆,更有無綫大股東陳國強做大水喉。個個以為唔缺水、更可以喺無綫橫行,但原來只係表面風光。上週 Snazz行政總監簡文滌自爆要墊支出糧,上週六( 18日)他出席電影《金雞 SSS》活動時表示:「其實殼王好耐冇科水㗎喇!公司其實有好多老細,叻哥唔係老闆,但佢出咗好多次支票,數目唔細,絕對冇拖數。」

叻哥同殼王稔熟,喺無綫逢大騷必有份。上年為無綫台慶造勢,向網民挑機,更誇口「冇 30點跪返屋企。」

蔚雨芯(左)上年成績不俗,除咗拍攝《微交少女》、《金雞 SSS》,更同陳嘉桓、 Ana R.等拍纖體廣告,算有吸金力。

E神 Carol唔願剝

上年叻哥簽入「血管乳」浸大 E神 carol,以為會威脅蔚雨芯,點知 Carol不屑性感,成日推 job,蔚雨芯話:「同佢唔係太熟,見到面會傾偈,我哋冇嘢嘅!」

學打拳

為咗洗脫咪神形象,上年 Carol更向香港拳王柏榮學泰拳,仲上埋擂台打比賽,練習同上台時都將 34E身材包到冚。

歎紅酒

Carol自恃係大學生,所以唔想做任何賣肉 job,據知佢最近鑽研紅酒,更有意做紅酒 sales同品酒師,不時喺 Instagram鋪紅酒相。

Carol原本喺 Starzpeople發展順利,但不滿舊公司將佢捧做咪神,但轉投阿叻,又要喺《叻哥遊世界》著泳衣騷胸。

孖狄易達離巢

狄易達除咗長期喺 J2做《安樂蝸》主持,拍劇佔戲亦愈來愈多,最近喺《貓屎媽媽》同黃宗澤有唔少對手戲。

雖然話自細簽阿叻出道,不過如今叻哥冇水喉,蔚雨芯亦自知再磨冇運行,於是在簡文滌帶頭下,跟另一叻哥愛將狄易達齊齊離巢。

蔚雨芯說:「我知公司已經盡咗力幫我,好多人以為我哋公司老闆關係,無綫實優待我哋,其實冇㗎!我又唔係無綫私生女。( 4月會轉新公司?)暫時唔講住,但我同達仔會去南極拍特輯返嚟先諗,𠵱家仲有約。」 2大主力離隊,家陣 Snazz得番個唔多願做嘅 Carol,好難再大搞喎!

冇個紅

叻哥自己捧自己就叻,捧人咁多年都唔掂。由當年「東方魅力」開始到𠵱家嘅「 Snazz」冇邊個出色。家陣個個閃人, Snazz剩番叻哥自己。

JJ出走

賈曉晨 03年開始簽約 Snazz,多年來受叻哥力捧,原本喺無綫劇接劇,但自從上年 4月離開同男友樊少皇一齊北上掘金後,喺無綫即刻影都冇。

E-kids不死

E-kids一直紅唔起,直至最近阮文安成日搵 G-Dragon做話題,大家先記得呢隊樂隊。

EO2自救

EO2冇解散但成員各自發展,嚟緊將會同曾志偉等做《獎門人廣州演唱會》,亦係由 Snazz代理,算做自力更生。



鍾意就快D Share啦!