網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月15日 星期四

[壹週刊 1262] 小美幫拖 苟芸慧停藥減磅入城 苟芸慧,M1,




苟姑娘是唯一獲小美讚賞的城城緋聞女友,兩人更在茶餐廳內雞啄唔斷。

探熱針

小美幫拖 苟芸慧停藥減磅入城

復工五個月,周身病痛的苟芸慧依然搣唔甩「不瘦降」,直至早前同郭富城「合體」出席活動時,獲城城經理人小美推介到發哥周潤發都有幫襯的推拿勝手梁新醫師通淋巴,並停服所有甲狀腺和抗抑鬱藥,雙管齊下,終於瘦番。

上週六(五月十日),在上水出席完母親節活動後,苟姑娘隨即到梁醫師位於佐敦的醫館做治療,夾啱時間,小美出現,兩個見醫館排長龍,先到附近「茶記」歎茶。眼利小美發現有記者,緊張護住苟姑娘說:「同『阿王』(郭富城暱稱)無關,寫好啲,幫嚇佢啦,苟姑娘好好人㗎!」

出手護航

去年底忽然由「索苟」變「肥苟」的苟芸慧,囤積脂肪嚴重影響「錢」途,為收復失地,不惜降價𢱑撈。

上週六(五月十日),苟姑娘同巨聲幫的吳業坤在上水出席母親節活動,開始解除「不瘦降」的她,以黑色 deep V連身裙現身,谷行三吋事業線,一副戰鬥格;雖然同昔日索爆身材仍有段距離,但都足以令同場的怕醜坤哥全程標汗。

活動後,苟姑娘先送坤哥返回橫頭磡住所,再坐保母車朝佐敦方向進發,其間發現有傳媒車跟住,保母車刻意在佐敦區兜圈接近一小時,但仍未能成功脫身,最終苟姑娘在庇利金街落車,走入一幢商業大廈。

五分鐘後,苟姑娘落樓,身邊還有郭富城經理人小美。兩人一直雞啄唔斷,邊行邊講走到隔籬街的茶餐廳飲下午茶。甫坐下,小美見到有記者影相,於是主動走到傳媒面前,為苟姑娘護航:「唔好誤會,同『阿王』(郭富城暱稱)無關,撞啱一齊睇發哥介紹嗰個啪骨通淋巴醫生,佢(苟姑娘)一向有睇開,你哋寫好啲,幫嚇佢啦,苟姑娘好好人㗎!」

睇完推拿,苟姑娘單拖離開,耍手否認獲小美厚待陪睇醫生。

今年三月,修身無成績的苟姑娘再次禦准同郭富城出席活動,獲小美介紹醫師做推拿。

人夾人緣

據了解,苟姑娘識得搵發哥禦用推拿聖手梁新醫師通淋巴,全因三月同郭富城一齊出席活動時,小美見苟姑娘因為抗甲藥和抗抑鬱藥,搞到肥腫不分,於是提議她搵梁醫師幫手。

人夾人緣!前天王嫂熊黛林同城城拍拖七年,因戀情公開令她穩坐模界一姐之位,但與郭富城緊密合作、共榮辱的經理人小美,從來不會將熊黛林的名字掛在嘴邊。直到分手,城城被指搭上周秀娜𡃁模師妹 Kabby及「魔鬼胸」蔚雨芯,小美亦全部隻眼開、隻眼閉,唯獨對傳聞搞散「富黛戀」的苟姑娘,小美卻另眼相看,更人前人後大讚她「不亂搞緋聞,聽教聽話」。

「小美成日都讚苟姑娘人品好,佢同阿王傳出緋聞之後,成日有活動想搵佢兩個一齊做,小美無所謂,但當時 Lynn(熊黛林)仲係坐正,所以唔成事,直到佢哋分手,個客又重提舊事,苟姑娘終於可以同城城孖住搵錢!」一名公關公司的員工透露。

苟姑娘谷行心口,打出三吋深長事業線示人,高抄分外壯觀。

去年三月苟姑娘獲小美邀請坐 VIP位睇郭富城演唱會,當時仍是正印的熊黛林要自己買飛靠邊坐,待遇差天共地。

同郭富城拍拖七年,熊黛林一直得不到小美歡心。

停不得

苟芸慧因為抑鬱兼甲狀腺出事,連月來,定時服食抗甲和抗抑鬱藥,導致身材大走樣。據精神科專科醫生李力智表示,部分抗抑鬱藥會影響病人胃口,導至身體肥胖,一旦停藥,可能會導致病情反覆,情緒不穩,即使完成療程,醫生一般會建議病人持續食藥,維持及預防病情復發;至於內分泌失調及甲狀腺問題,有關藥物通常會令病人暴脹,據家庭醫生關嘉美表示,中途停藥會影響身體新陳代謝。

仲要瘦十磅

下月獲公司安排到巴西採訪世界盃的苟姑娘,眼見通淋巴兩個月效果顯著,決定停服令她致肥的甲狀腺和抗抑鬱藥,據知苟姑娘現時尚欠十多磅,便達到心目中的標準身形。

「 Christine近排真係瘦得好明顯,問佢點減,佢只係話搵到個好嘅中醫師,推拿手法好得,幫到身體,之後仲可以停藥,所以先瘦得番!」一名無綫幕後人員說。

搣走「肥苟」汙名後,回勇苟姑娘隨時有機,再度入選做新城嫂。

去年九月同陳智燊到新加坡出席頒獎禮,苟姑娘正值體重百七磅高峰期,圓桶身材相當驚嚇。

修身略有成績的苟姑娘,睇推拿前一日,著住同一套衫,單拖到又一城歎咖啡。

定時定候踩背回春的周潤發,不時向身邊人推介梁新醫師。

同 Lynn分手後,郭富城高調捧 Kabby(右)同蔚雨芯(左)主演的舞台劇和電影,事後兩人不約而同將天王的合照放上社交網站曬命。



鍾意就快D Share啦!