網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月15日 星期四

[壹週刊 1262] 超短褲超蓮 出股惑 超蓮,何超蓮,M1,




同你吟一吟

超短褲超蓮 出股惑

被形容為「全城最索千金」嘅賭王三房女何超蓮,舊年喺英國倫敦大學經濟系以一級榮譽成績畢業後,原本計劃留喺英國嘅會計師行實習,但為咗方便屋企人仲有同男友吳克羣見面,於是同公司申請去駐北京分部做嘢,慳番啲搭飛機時間。

上星期二(五月六日),《壹》仔喺中環 ifc見到零妝打扮 casual嘅超蓮同個朋友喺 Lane Crawford買完內衣褲再睇鞋,之後去超市買埋麵包先走人。

見到《壹》仔跟住,一滴妝都冇嘅超蓮好唔情願:「我冇化妝,唔好影」問佢唔使返工?超蓮自動報料:「本來要飛去北京,但整親條腰,要睇醫生所以改期,不過已經冇乜嘢!唔好影啦,我對腳咁肥。」

實在欲罷不能!大家睇相,超蓮點只對腳見得人,仲有超短褲下嘅股惑,《壹》仔隻手,不受控喎!

整傷腰嘅超蓮著平底鞋襯超熱褲,側面後面睇,都誘惑。

校啱時間走人,媽咪三太已經坐喺車上等。

素顏超蓮同化曬妝嘅朋友行完 Lane Crawford再去超市,零妝上鏡, 23歲超蓮下意識遮遮掩掩。



鍾意就快D Share啦!