網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月7日 星期三

[FACE 363] 執二攤 企硬停工 江若琳罷拍 Stephy補位 Stephy,江若琳,鄧麗欣,MF,




《辣警霸王花》原先由江若琳擔任女主角,點知爆出與寰宇的合約糾紛,老闆林小明更出面指控。

真面目

執二攤 企硬停工 江若琳罷拍 Stephy補位

江若琳與前老闆林小明合約風波未明,江若琳率先出招罷演由寰宇接下嘅新戲《辣警霸王花》,擺明不合作。

新戲月底開拍,女主角仍然未定,電影公司已經嗌曬救命,四出物色新人選,初步鎖定 JM文詠珊同 Stephy鄧麗欣,據知新戲太陽娛樂有份投資, Paco愛將 Stephy勝算遠遠拋離 JM。拍開愛情小品嘅 Stephy,做打女又得唔得㗎?



其他影片: >>江若琳冇影行動










新戲《辣警霸王花》由錢國偉執導,慣例搵來大批美女助陣,今次亦唔例外,有 Jeana何佩瑜、岑麗香、《香港仔》裸女蔡潔和李雲迪徒弟李元玲,女主角江若琳臨時唔拍, Stephy補位做女一機會極高。

Stephy做打女,以往拍開愛情小品的她,最近亦開始做唔少運動。網上圖片

《辣警霸王花》女主角懸空,雖然 JM最近憑《紅 Van》人氣急升,不過投資方則打算用 Stephy喎!網上圖片

二揀一

上月尾,電影公司安排一眾演員試造型,惟獨不見女主角江若琳的蹤影,由於當時江若琳正與寰宇為解約一事拉鋸中,所以仍未知會否演出。直到上週六(3日),本刊直擊《辣警》一眾演員 Jeana、岑麗香、蔡潔和鄭欣宜等到拳館操練,江若琳仍不肯埋位。

據監製黃永峰透露,江若琳已正式辭演,知情人士說︰「好似話打緊官司,合約期內接嘅工作,江若琳都唔會做住,電影公司就想用 JM,不過投資方就建議用 Stephy,其實兩個都唔係打得,但 Stephy以前拍開愛情片,如果做打女就有啲新鮮感。」

打工 10年冇糧出,促使江若琳約未滿想離巢的決定,賓主關係反目成仇。

上月尾一眾演員試造型,江若琳唔見影,據知當時已決定辭演,搞到導演錢國偉要四圍搵人。網上圖片

馬來西亞特訓

本週三( 7日),大隊將飛到馬來西亞進行最後槍械訓練,月底正式開拍,一切如火如荼,據知導演會安排 Stephy中途才加入劇組。

本刊週一(5日)致電錢國偉,問到有關新戲女主角一事,他說:「其實𠵱家都有幾個人選!(有搵過 JM同 Stephy?)未講得住,想有咗決定之後先講。」而其他「霸王花」 Jeana和欣宜等都夾曬口供:「我哋都有聽過江若琳唔拍,不過唔緊要啦,總會有機會合作嘅。」

直擊操練 香香仆仆

岑麗香喺《辣警霸王花》飾演女飛虎,不過連打筋鬥都唔係好得,睇嚟要再落下功夫。

鄭欣宜有跳舞底子,估唔到喺「霸王花」中身手最靈活,拍完呢套戲,應該幫到佢減少少啩!

女主角之一 Jeana,估唔到瘦猛猛打起上嚟都有板有眼㗎!

《辣警霸王花》一眾演員 Jeana、岑麗香、蔡潔、鄭欣宜等練拳加操,經過連日訓練,個個唔打得都睇得。

JM憑《紅 van》升呢,網民大讚演技突飛猛進,正式脫離以前「模 art」的紙上明星稱號,據知下月將公布加盟新公司。

向 26年前師姐挑機

新戲《辣警霸王花》的故事及角色鋪排,其實喺倒模 1988年上映的《霸王花》,同樣是一班女子兵團組成「霸王花」的故事。八女當中,各有各睇頭,唔知欣宜會唔會有當年吳君如的影子?

柏安妮飾演的 Karen由 Stephy扮演,亦係戲份最多的角色, Stephy首試做打女,令人期待。

柏安妮

Stephy

簡慧真飾演的阿琳由岑麗香扮演,新戲角色體能較一般「霸王花」隊員差,所以香香個角色都係搞笑成份居多。

簡慧真

岑麗香

吳君如飾演的 Amy由鄭欣宜扮演,有冇遺傳肥姐喜劇細胞?真係要睇過先知。

吳君如

鄭欣宜

惠英紅飾演的阿 May由 Jeana演出,小紅姐一向打得, Jeana都唔敢怠慢練習。

惠英紅

Jeana



鍾意就快D Share啦!