網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月7日 星期三

霆鋒《臥虎藏龍2》 扮玉嬌龍囝囝 霆鋒,謝霆鋒,




馮仁昭四圍超:霆鋒《臥虎藏龍2》 扮玉嬌龍囝囝 - 馮仁昭



■霆鋒被邀請拍《臥虎藏龍2》,戲中演玉嬌龍個仔。

資料圖片

袁和平(八爺)執導嘅《臥虎藏龍2青冥寶劍》8月去新西蘭開機,呢部戲男主角只公佈有甄子丹同楊紫瓊,但電影公司最近又搵咗謝霆鋒同《西遊記之大鬧天宮》嘅女主角夏梓童加入演呢部戲。除咗呢啲卡士外,聽講仲想遊說上集演玉嬌龍嘅章子怡參演,之不過第一次搵佢演呢部戲時,佢已經推咗,但電影公司唔死心,想再試多一次,希望可以加強賣座陣容。不過章子怡好似興趣唔係咁大,加上佢下半年嘅拍戲期都排得好滿,接拍成數應該唔多高。

傳1500萬片酬

霆鋒會做羅小虎同玉嬌龍所生嘅仔,而夏梓童會做佢女友。聽講霆鋒接呢部戲收1,500萬人民幣片酬,由於呢部戲全英文對白,考慮演員時,首先要考慮演員本身的英文能力,咁霆鋒嘅英文講得唔錯,所以導演同電影公司都覺得佢幾啱演呢部戲。

不過下個月中霆鋒要同周潤發去泰國拍王晶嘅賭片,拍到8月頭先至可以去新西蘭會合大隊。霆鋒經理人霍汶希噚日承認有傾過呢部戲:「角色係上集章子怡個仔,但未落實,因為霆鋒檔期好難就。」

撰文:馮仁昭



■《臥虎藏龍2》又想遊說章子怡演,但相信佢接演機會唔大。

資料圖片



鍾意就快D Share啦!