網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月7日 星期三

本來就上鏡 38歲黃「金己」瑩息影仲靚




本來就上鏡 38歲黃「金己」瑩息影仲靚



其他影片: >>










38歲美魔女玩透視 古仔舊愛息影仲靚

近年流行美魔女,不少息影女藝人都保養得宜,古天樂舊愛、曾奪94年香港小姐最上鏡小姐的黃𨥈瑩昨日在九龍城出席佛誕活動,現年38歲的她保養甚佳,同場還有喬寶寶、李麗霞(黑妹)等。



【昨日】

■黃𨥈瑩息影多年,昨日見她一樣冇走樣。

拒訪問低調快閃

穿上透視袖上衣的黃𨥈瑩,皮膚依然白滑與當年分別不大,不過她非常低調,影完相就想走,記者欲訪問她近況, 她即閃縮地說:「我唔做呢行喇,離開咗呢行,唔做訪問。」之後匆匆離開。

喬寶寶最近回流返港,他表示家人在蘇格蘭,大仔快將畢業,會留在當地從事金融工作:「我就會香港、蘇格蘭兩邊走,我個心喺香港多啲。」他透露暫時做義工及活動工作,全靠黑妹介紹他工作頂住,他稱現時生計可以。

提到河國榮離開無綫後,近年沒有戲拍,惟有轉行擺檔賣首飾,他說:「我都聽過嚇,佢都係我好兄弟,佢係我第一個入呢行嘅強心針,睇香港歷史,佢係第一個全職非華裔演員,做咗咁多年,呢行冇一個真正南亞裔全職演員,我都係步佢後塵,覺得有得撈嚇。」



【2002年】

■十二年前跟今天,黃𨥈瑩沒有甚麼分別。



■黃𨥈瑩與舊愛古天樂分手多年,當年一臉青春。 資料圖片



■喬寶寶感激黑妹介紹工作機會。

喬寶寶撐河國榮

說到河國榮現時都沒得撈,喬寶寶說:「佢唱歌唔錯,好過我好多,始終佢少曝光率,如果曝光多啲機會會大增,佢始終係大師兄,會支持佢。」

此外,古天樂前日與梁詠琪及導演彭浩翔在北京宣傳電影《香港仔》,繼續以杜汶澤被抵制做話題,彭浩翔送現場觀眾電影宣傳卡紙時戲言:「這是給觀眾在看戲期間,如看到不想看的演員時,可以用來掩眼。」惹來全場大笑。

採訪、攝影:溫敏芝



■(左起)彭浩翔前日與古天樂及梁詠琪在北京宣傳。



鍾意就快D Share啦!