掃呢頁CODE去手機

2014年6月11日 星期三

[FACE 368] 股惑仔 兄弟幫寫真剝盡  King:我個股唔夠 firm BKD_S,MF,




King和 Karl同樣做過 A&F男模,兩個人的身材一樣咁 fit,影泳褲相冇「加料」㗎!

真面目

股惑仔 兄弟幫寫真剝盡  King:我個股唔夠 firm

𡃁模書展鬥胸器熱潮降呢,反而肌男寫真有接力。上年寫真集賣過萬嘅 A&F男神趙勁皓( King),食過番尋味,今年拉埋同樣做過 A&F男模嘅張嘉偉( Karl),打正旗號兄弟幫拍住出寫真,兩兄弟齊齊露股。

King仲大讚師弟 Karl個股好結實,「 Karl嘅股肌練到好結實、堅挺,我個股就唔夠佢 firm!」咁謙,真係要睇過先知!



其他影片:>>直擊寫真現場






上年 King的寫真集《人魚線上的卡夫卡》,突然殺出個「劉老闆」,一人掃走 8千本,令銷量埋單高達 1萬 2千本,今年 King再出擊,當他知道同屬模特兒出身的 Karl有意出寫真, King即時拉攏兄弟檔出招。

濕身

兄弟幫孖住出寫真,仲租架遊艇出海拍攝,玩埋白泳褲濕身添!今次咁揼本, King真係要快啲通知劉老闆掃書喇!

互搽

King和 Karl相識多年,情如兄弟, King仲好細心幫 Karl搽太陽油!肌味濃!

蛋白質谷肌

今次寫真集,打正旗號標榜模特兒之間的兄弟情,仲有床照、籃球、健身及鋼管舞不同造型,所以在服裝上的數量已是上年的 5倍。

King和 Karl同樣係健身教練,拍攝前都不需特別加操已經夠 fit,但為求效果更好, King連營養師都見埋,他說︰「最初諗住試嚇營養師嘅餐單,想短時間內修少少身形,但發覺只係單方面瘦咗,肌肉比例、線條都冇咁靚,最後都轉番原本嘅餐單,食番多啲蛋白質谷肌。」

上年 King的寫真集《人魚線上的卡夫卡》,最激都係側身露股,今年仲要露多少少。至於上年同樣出寫真的顧又銘和糖妹前度何浩文,今年就冇份囉!

劉老闆支持

去年底, King與 DaDa盧頌之戀情曝光,兩人不時在 King的健身室拍拖做 gym,男友露股, DaDa都唔介意咁話喎!

今次寫真最激,係兩人分別在床上露股,新肌男 Karl入行第一次工作就咁大膽,事後都有少少怯。他說:「都覺得尷尬嘅!不過大家都識咗咁多年,一齊影露股相都冇問題,影嗰陣都有清場,好彩出來效果都幾好。」

King對師弟 Karl有讚冇彈,「大家一定要睇 Karl露股嗰輯,佢本身已經好大隻,加上又係甲一籃球員,下盤位嘅需求好大,股練到好結實、堅挺,我個股就唔夠佢 firm!(劉老闆會唔會再買?)佢仲未知我會出寫真,我有佢 WeChat,之後都會問嚇佢,希望佢到時支持嚇啦。」

中大波牛

25歲的張嘉偉 Karl,畢業於中文大學中國文學系,現職為 freelance模特兒,主攻平面、內衣 show,健碩身形一直深受各大牌子如 CK、 Hugo Boss及 Speedo重用,在 A&F開幕初期又擔任過短期的模特兒。 Karl現效力甲一隊伍安青,仲話想透過今次寫真集的反應,考慮入行做藝人。

Karl同 King是大學同學,仲會成日孖住去打波,出寫真,梗係預埋兄弟網上圖片

模特兒出身的 Karl,現為 CK, Hugo Boss等大品牌嘅禦用 model,大隻 fit到漏嘅身形仲經常演出內褲 show。網上圖片



鍾意就快D Share啦!