網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月10日 星期四

[壹週刊 1270] 到家事法庭搞手尾 鍾鎮濤 824峇里娶范姜 范姜,M1,




探熱針

到家事法庭搞手尾 鍾鎮濤 824峇里娶範薑

阿 B鍾鎮濤與女友範薑同居多年,女兒鍾懿、鍾幗分別已十歲及五歲,共度十七年,阿 B決定八月二十四日於印尼峇里島迎娶女友,並廣邀過百親友,一同見證範薑成為鍾太一刻。

婚前一個月,阿 B更親自到灣仔政府大樓內的家事法庭,為再婚進行法律手續。

補領離婚證書

7月 4日下午,阿 B由助手陪同到灣仔法院的家事法庭,似在補領離婚證書。

家事法庭主要處理離婚及家事問題,阿 B現身最大可能性,有機會是他遺失了當年由法庭頒發的「絕對離婚令」。 99年與前妻章小蕙離婚的阿 B,若打算和範薑展開另一段婚姻,必須在排期註冊時,向婚姻登記處提供「絕對離婚令」文件,證明與前配偶已完全完成離婚手續。另外,阿 B亦可為贍養費及撫養權到家事法庭處理,不過這兩點的可能性不大。

現身灣仔法院

由九七年拍拖至今,阿 B與範薑已一起走過十七年,其間阿 B曾經歷負債二億五宣布破產,但女友依然不離不棄。阿 B一直有計劃給女友「鍾太」名分,近年亦多次傳出婚訊,據知二人已決定八月二十三日出發,到印尼峇里島舉行五日四夜婚禮。

「我哋一班朋友喺六月中開始陸續收到阿 B同範薑電話,因為要安排好多細節嘢,所以佢哋先肯定邊個去、邊個唔去,計好曬人數再安排住宿。」知情者透露。

上週五(七月四日),阿 B帶同鍾懿、鍾幗跟友人到灣仔富聲飲完茶,再去通利琴行買結他用品及到中環買雪茄,但當日出動最重要,是到家事法庭搞手續。

就本刊所見,阿 B在助手陪同下到灣仔法院的家事法庭,二人在詢問處向職員諮詢,其間阿 B不時𠌥前聽職員講解,二十分鐘後才離開。

阿 B返到屋企,範薑接力外出,由司機送往金鐘太古廣場,比以前清減的範薑,到髮型屋整頭美甲後,再 shopping。

阿 B與範薑相識滿天下,溫拿樂隊、梁朝偉、呂方、杜德偉、張家輝、曾志偉等,都有份被邀請出席婚宴,估計當日會星光熠熠。

已移居紐約的章小蕙,鮮有在港出現,去年中曾被本刊發現她現身跑馬地。

屋企冇結婚相

本刊想進一步了解阿 B到家事法庭的原因,但截稿前仍未有回覆。至於再婚大事,則進行得如火如荼。

「今次婚禮個 trip要五日四夜,因為身邊班朋友都鍾意旅行度假,有啲話想早到,有啲又想婚禮後留低玩幾日,五日四夜啱啱好。範薑等做鍾太十幾年,佢話同阿 B已經老夫老妻,名分好其次,不過當呢日嚟到,佢真係好開心。咁多年兩個女成日問點解屋企冇爹哋媽咪結婚相,問到阿 B口啞啞;前兩年原本諗住搞,點知身邊多朋友結婚,成日夾唔期,今年終於搞到,大家都戥範薑開心。」知情者說。

範薑在過去 17年對阿 B照顧周到,連他與前妻所生的嘉浚及嘉晴也視如己出,與親生女兒鍾懿及鍾幗一家六口相處融洽。

去家事法庭前,阿 B先與鍾懿、鍾幗與親友飲茶,然後再與助手到通利琴行買結他用品。

同日下午,範薑獨自到太古廣場恤髮兼美甲,扮靚靚準備做八月新娘。

熱愛島

印尼峇里島是明星結婚勝地,島上設有不同級數的度假村,陽光、海灘、婚禮、度假,一次過滿足新人及來賓四個願望。

徐若瑄 李雲峰

今年 2月,一代女神徐若瑄與新加坡馬可波羅海業集團主席李雲峰註冊結婚,一對新人再於上月 29日飛到峇里島,在當地的 The Edge酒店筵開 16席招待親友,新娘穿上 Vera Wang設計的婚紗,配上千萬珠寶,閃爆行禮。

楊冪 劉愷威

今年 1月 8日,劉愷威與拍拖兩年的大陸女星楊冪奉子成婚,兩人在峇里島上的 Bvlgari六星級度假村舉行婚禮,並請來百名親友到場見證。



鍾意就快D Share啦!