網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月9日 星期三

偷啜翻版謝安琪 盛品儒遭女友狠飛 盛品儒,謝安琪,




馮仁昭四圍超:偷啜翻版謝安琪 盛品儒遭女友狠飛 - 馮仁昭



其他影片:>>






攬啜33C翻版人妻Kay 盛品儒遭有米女友狠飛

盛品儒「眾所周知」去灣仔面試,順便偷食𡃁模斷正,而佢女友太陽城集團主席周焯華、人稱「洗米華」嘅表妹蔡一鳳,噚日即刻斬纜嗌分手。據蔡一鳳密友透露,佢兩個之前已經分過手,但盛品儒咬住唔放,不過經過今次偷食斷正曝光,復合就應該無望。



■在暴風雨前夕,盛品儒和女友蔡一鳳開心拖手出席人妻黎虹讌結婚周年飯局。互聯網圖片

心情靚借勢宣傳

仲想話搞生意,大展拳腳嘅盛品儒,噚日被女友狠飛嘅佢,就係facebook轉貼本報連結話:「今次大鍋(鑊)了!不過順便宣傳鐵將縱橫!」噚日致電甩拖後嘅盛生,佢今次真係冇聽電話喇!

最搞笑係天生媾女狂盛品儒前日接受本報訪問之後,若無其事咁拖蔡一鳳去緋聞人妻黎虹讌嘅23周年結婚紀念飯局,人前人後,都狀甚恩愛,點知淩晨過後,暴風雨光速降臨,女友要急急割席,以免影響聲譽。



■老闆盛品儒喺灣仔約𡃁模面試。



■Ashina(左)有翻版謝安琪之稱。 互聯網圖片

至於盛品儒偷食對象,有讀者報料話係𡃁模組合Super Sexy Hero(SSH)嘅成員郭奕芯Ashina,話佢似𠵱家好熱嘅人妻謝安琪,仲話有對好勁嘅33C胸器,難怪盛品儒飲多兩杯會色心起。

撰文:馮仁昭



鍾意就快D Share啦!