網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月9日 星期三

[FACE 372] Eason父子茶聚 Eason,陳奕迅,MF,




FBI

Eason父子茶聚

近年忙住開巡迴演唱會搵真錢嘅陳奕迅,勁少時間留喺香港,莫講話囡囡康提,就算老婆阿徐, Eason都唔係成日見到,天倫樂真係要好好珍惜。



其他影片:>>Eason天倫樂






家庭樂要珍惜,上週四( 3日) FBI就喺跑馬地撞見 Eason同佢老豆陳裘大一齊歎茶喎!當日所見,佢哋好健康咁叫咗中國荼,同埋一份炸魚薯條小食,不過吹神講多過食,而老豆就好專心咁聽仔講嘢,兩父子有講有笑,相處勁融洽。

傾咗 45分鐘,老豆陳裘大動身去俾錢,而 Eason就開定門等老豆,雖然 Eason如今嘅搵錢能力唔使懷疑,不過佢哋呢個舉動 FBI又覺得好 warm喎,有時真係唔使講錢,父子間默契先係最窩心。

勁吹水

曾經動過大手術嘅陳裘大,身型比前發福,面色仲好好添!老豆健康最緊要, Eason放心搵銀

開定門

難得喺香港嘅 Eason,上週四( 3日)就有女有老婆都唔陪,陪 69歲老豆陳裘大出街歎荼吹水,原來 Eason唔只係廿四孝老豆,仲係廿四孝乖仔添喎!

撐 CY

留港期間除咗把握時間享天倫, Eason上星期仲同老死霆鋒去咗 689個維穩整餅騷,現場 3,000人勁噓 689囉!



鍾意就快D Share啦!