網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月9日 星期三

[FACE 372] 特約小花 孫儀凌 孫儀凌,MF,




Beauty Hunt

特約小花 孫儀淩

扭開大台見來見去

都係嗰班小生花旦,好彩有時

都有班叫唔出名嘅小花陪襯嚇。

呢班特約藝員戲份唔多,但都有一定

出鏡率,最緊要平靚正。

特約演員中以孫儀淩 Elise最省鏡,呢兩年拍過唔少劇集、電影,而且肯博

肯捱,又唔介意人工低,拍一日

也好、拍一個 shot都只得五百蚊,究竟為乜?

Profile•孫義淩( Elise)•年齡: 26歲•身高: 165cm•體重: 100lbs

• Instagram: elisexoxo(粉絲人數 2,829人)•微博: elisesuen孫儀淩(粉絲人數 5,224人)

26歲孫儀淩( Elise),在白英奇 Fashion Design畢業,亦跟過容祖兒歌唱老師 Christine Samson的細妹學唱歌。一心入行發展的她,兩年前開始做特約演員。她說︰「想做戲但又唔知點入行,兩年前朋友介紹,開始做特約演員。其實份工好被動,有 P.A.(助導)搵你先有工開,不過我收得好平,所以都多人用嘅,拍一個 shot又好、拍足成日都係五百蚊。」 Elise出名平靚正,至今拍咗超過 30套劇,電影亦客串過《賭城風雲》同即將上映的《分手 100次》。

孫儀淩話同馬明合作最多,她說:「合作過 3次,佢好 nice,除咗教我哋做戲,仲會講其他嘢。」

新劇《寒山潛龍》孫儀淩都有份,不過只係做其中一個路人(紅圈)。該場戲 2個鐘拍完,咁就賺 500蚊喇。

想做親生女

雖然「孫儀淩」講你都唔識,劇集入面又快閃,不過 Elise竟然有國內登台 show。「好似我哋呢啲特約當然冇人識,但我哋叫出現過喺劇集、電影。其實國內好 buy呢樣嘢!所以我都有登台㗎!每次都有六、七千蚊,加埋拍廣告、模特兒工作,其實都應付到生活。」

無綫一向只照顧親生仔女,其他演員想上位都難,不過 Elise都想有日成為大台親生女,「雖然知辛苦,亦會困身啲,但都想有更多機會做戲,希望有日得」仲恨大台收留㗎?

除咗拍劇,孫儀淩亦有客串電影,拍《賭城風雲》當然第一時間搵發哥合照。

網上圖片

唔怪得咁多人恨拍大台劇啦,只要出現喺大台劇,喺大陸登台真係吃香好多,真係有粉絲嚟握手㗎!

網上圖片



鍾意就快D Share啦!