網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月1日 星期五

[忽然1周 992] 二代出騷有乜 fun MW,




歐陽妙芝同老公方時俊睇兩個仔行騷,之後再去慈善晚宴,成功搵到阿仔鍾意嘅球星合照。

媽咪姐

二代出騷有乜 fun

藝人、名人出活動各取所需,個個都有唔同目的,有人為撐老友、有人為酬勞開工、又或者借勢宣傳自己。最簡單嘅都係班小朋友,為咗見吓心目中偶像,出一出騷已經有排 happy!

歐陽妙芝 帶囝囝集郵

日( 27日),名模歐陽妙芝兩個仔為名錶品牌行騷,同場仲有巴黎聖日耳門廿個足球員。兩個小兄弟未出騷先興奮,喺場外跳跳紮接受訪問,完全冇怯場。哥哥一直話想做足球員,佢熟讀球員名稱之外,仲話︰「我超級興奮但係尋晚都瞓得着。」而細佬都好健談,主動話自己有喺屋企練行路。

好戲在後頭,雖然兩兄弟冇得拖實球星伊巴謙莫域出騷,不過之後去到慈善晚宴,佢哋一家四口就有得輪住集郵,應該羨慕死唔少球迷囉!

歐陽妙芝將球星伊巴謙莫域同囝囝嘅合照玩埋 effect先放上網。

呂善揚 出騷卜卜跳

同場仲有呂良偉同楊小娟嘅囝囝呂善揚,今年 12歲嘅佢,向來都好有表演慾。今次出騷,以為難佢唔到,點知完騷後佢話︰「一行出嚟嗰吓心跳好快,依家平伏番少少。」估佢唔到喎!

呂善揚話出騷緊張,呂良偉笑佢︰「請教咗我個心唔會跳得咁快囉!」阿仔即時醒老竇一拳。

呂善揚完騷之後話好緊張,不過見佢行緊騷嗰陣,同門將施利古合照時仲識擺甫士,都好淡定啫!

今周 Top sales 盛品儒

上周四( 24日),王賢誌喺東華搞慈善 DVD發布會,連近期紅人盛品儒,都帶同有米女友蔡一鳳出動支持。啱啱先同女友復合嘅佢,更即場再向女友發表愛的宣言,力 sell自己專一。

盛品儒見有記者追訪,即時拎高手上印有女友品牌 logo嘅環保袋, hard sell到佢吖!

當日主角王賢誌同曾經傳不和嘅陳志雲玩 selife,盛品儒即時攝位,係有計喎!



鍾意就快D Share啦!