網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月20日 星期三

[FACE 378] 沒女當家 揸 2鋪 1樓 仔女老公冇影 富貴阿銀唔去反佔中 阿銀,政治時事,佔中,沒女,MF,




阿銀其中一間鋪頭「紅星布坊」主力賣布,阿銀刻意打扮成「白雪公主」娘版,不斷打電話 call客,又檢查樣辦,有客人時更要親自招呼,冇時停。

真面目

沒女當家 揸 2鋪 1樓 仔女老公冇影 富貴阿銀唔去反佔中

《沒女大翻身》晚晚播,一班「沒女」參加者外表騎呢性格惡頂,導師亦被指唔夠專業,經常拍枱咆哮,惡過迫人碌卡買嘢的黑店 sales。

其中一個「沒女」、 6年前由內地來港的新移民阿銀(黃杏銀),在記招當日喊住大叫被香港人歧視,夢想中港再冇矛盾,激動到好浮誇的表情動作,呃得網友注意,更為佢剪了一段名為《阿銀的夢想》短片!

自稱靠自己一手一腳開了兩間鋪同買到一層樓的阿銀,口口聲聲想要中港和諧,但週日( 17日)竟然冇參加以「社會共融」為名、大批陸客參加的反佔中遊行,反而落樓睇平衫掃平貨。睇吓呢個有鋪有樓的新移民,唔多稀罕 300蚊遊行費喎!







繼「醜女」 Meggie、「公主癌」 Toby同「大懶蟲」阿怡,週一( 18日)輪到「蝗蟲」阿銀出場。 6年前嫁來香港的阿銀,其實唔算冇錢冇事業冇希望的「沒女」,比起其他參加者,阿銀家陣有樓有鋪,同老公及一對仔女住在大角咀自置物業,生活不知幾美滿!

呢個「銀樣」成為《沒女》其中一個經典,阿銀更受到網友關注,為佢製作惡搞短片。

另一間「杏銀坊」賣平價時裝,阿銀亦有落手落腳為假人 model着衫。

唔使住劏房

由清遠來港的阿銀,初到港時在粥店做侍應,後來轉做布行,儲夠錢再開鋪做老闆。阿銀在 10年 5月以 150萬買入大角咀一個 325呎近 40年樓齡單位,現時物業已升值至約 310萬,唔使捱劏房。另外,阿銀在深水埗汝州街有兩間鋪,一間賣布一間賣衫,各有三名員工幫手,頗有規模,阿銀每日都會以老闆娘身分在鋪頭坐陣,反而絕少見到傳聞是的士司機的阿銀老公現身。

靠自己捱出頭,兩鋪揸手的阿銀本來唔需要參加《沒女》,但原來阿銀有個患兔唇同鬥雞眼的細女, 6個月時已要戴眼鏡,出街亦受盡歧視,令阿銀決定參加節目提升自信,唔再驚被人睇低。

大角咀 250萬舊樓

阿銀以自己名義以 150萬買入的大角咀舊樓,交由渣打做按揭,現已升至約 310萬。

專吼平價衫

在節目誓師大會當日,阿銀嗌到走音,強調自己「冇攞綜援」,更有一個夢想,希望「唔好再歧視我哋出身,唔好再歧視我哋帶有口音嘅廣東話!」

講到七情上面、口水鼻涕一齊流,以為阿銀會同其他新移民一樣,積極參與社會親中活動,尤其係週日( 17日)舉行的反佔中遊行,點知當日唔使睇鋪的阿銀,寧願落街買平衫掃家品,執到一袋二袋先施施然返屋企歎冷氣。本刊記者趁阿銀返屋企時上前傾偈,但阿銀全程封口唔答,極速拉埋大廈鐵閘衝入去。

相比起為 300蚊遊行費同免費午餐的草根新移民,阿銀明顯唔志在,更加唔會犧牲假期,出力爭取佢口中的中港和諧夢想!

反佔中當日,阿銀冇去參加遊行,反而不斷睇$50一件特價衫,仲逐件拼上身試。

買完衫,阿銀再掃一輪街先返上樓休息,但全日都係單獨行動,未見老公同仔女陪同。

阿銀 6年前嫁畀揸的士嘅老公,由酒樓工人做起,今日已經榮升老闆娘。

電視畫面

電視畫面

肥 Cat都瘦過

《沒女》極品一個接一個,稍後出場仲有「失戀天后」 Catherine。中大畢業的 Catherine,原本樣貌標緻又斯文得體,點知 3年前俾仔飛後開始暴飲暴食,身形由楊怡變欣宜,更辭職收埋自己做宅女!雖然 Catherine未出場,但初步感覺冇其他參加者咁惡頂,分分鐘有機會脫離「沒女」行列!

電視畫面

電視畫面

自暴自棄前的阿 Cat,五官都算標緻,驟眼睇仲有幾分似活希兒添!網上圖片

電視畫面



鍾意就快D Share啦!