網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月20日 星期三

[FACE 378] 睇辦 三級𡃁模輪上星爺 星爺,周星馳,MF,




錢國偉做媒

早前星爺四出為新戲《美人魚》睇景,呢套戲嘅導演錢國偉都有份做評審選美人魚,難怪有咁多人報名參加!網上圖片

真面目

睇辦 三級𡃁模輪上星爺

識睇一定睇周星馳!星爺出品一定收得,好似上年嘅《西遊·降魔篇》,打破埋華語片記錄,埋單收 12.46億人仔,成為全球最賣座嘅華語電影。

星爺新戲《美人魚》 11月就開拍,最近搞咗個網上角色招募,吸引超過 10萬人報名,當中唔少香港模都想分一杯羮㗎!經過一輪惡鬥後,拍過三級片《微交少女》、又係城城緋聞女嘅許雅婷( Kabby)成為香港區冠軍,而形象 2級半的寸嘴 Barbie同蔚雨芯都進入 43強,去晒北京進行第二輪選拔。究竟邊個做美人魚、邊個做鹹魚呢?







網上報名參加者所遞交的短片,星爺、錢國偉和陳慶嘉都會開會一齊審批,好嚴謹㗎!

網上圖片

網上圖片

「城嫂」 Kabby:想見星爺真人!

Kabby許雅婷係性感女神周秀娜師妹,又同城城傳過緋聞被封「新城嫂」,本身唔係 sell開性感路線嘅 Kabby,竟然喺《微交少女》同糖妹前度何浩文拍床戲兼被輪姦演出,據知 Kabby亦用咗《微》嘅電影 trailer應徵,最終喺海選以接近 100萬高票數,揮低香港其他對手, Kabby臨出發去北京就對本刊說:「其實自己都唔知係香港票選第一位,不過自己仲係新人,勝在感覺夠 fresh,最希望可以見到星爺真人自己仲特登走咗去學游水添!」無端端做咗大熱,可能遲有可能做埋美人魚添喎!

Kabby表示唔知自己得票最高,仲話自己特登走咗去學游水,又真係好有誠意㗎!

甚少賣弄性感的 Kabby,喺《微交少女》同何浩文有床戲,又要被輪姦,唔使拍騎呢短片都入咗 43強。

網上圖片

Kabby喺《微交少女》首映認識郭富城,之後演出舞台劇《伊甸》時,城城專程到後台為佢打氣,即刻傳做「新城嫂」,不過 Kabby就話:「可能佢係嚟撐 Jessica C.啫!」擺明唔靠緋聞上位。

Barbie游上京

29歲寸嘴超齡𡃁模 Barbie夏尉喻,參選港姐、亞姐寸寸貢,被傳媒封為「寸嘴 Barbie」,之後就全力行性感,經常大晒 36G上圍,早前仲係《喜愛夜蒲 3》有半裸演出!為咗吸引星爺, Barbie着上人魚裝,喺泳池拍咗條用普通話 rap嘅短片應徵。 Barbie說:「自己平常心參加,因為喺 11萬人中都入到 43強真係好幸運,𠵱家都係當吸取經驗,十足上京赴考,希望香港嘅鄉親父老都支持我!」 Barbie都講到明只為求一個角色,鹹魚都唔介意做。

為求一個角色,寸嘴 Barbie可以去到好盡,着住人魚裝喺泳池用普通話 rap,雖然成條片都無厘頭,仲勁多負評,不過真係畀佢入到圍。網上圖片

寸嘴 Barbie網上得票排行第 9,仲話鹹魚都唔介意做,唔知星爺又點諗呢?

蔚雨芯凸圍

21歲蔚雨芯( Rainky)有「魔鬼胸」之稱,入行前參選過港姐但冇入圍,之後轉做歌手,出過寫真集《 Rainky Cosplay Artbook》和個人專輯《 RAINING》,每逢出席活動仲會性感打扮添!不過轉投新公司後就踩入影壇,前排演出三級片《微交少女》,對於海選中得票 60萬, Rainky都好興奮咁話:「星爺係我偶像,作為新人好想識佢,因為我信嚴師出高徒。」咁識講嘢,星爺 buy唔 buy?

Rainky賣肉 sell性感是常識吧!唔知今次又有咩殺手鐧應付星爺嘅考驗呢?

Rainky成功進入 43強,去到北京第一日已經同粉絲分享,驚死你唔知。網上圖片

黑馬

有「 G奶謝安琪」之稱嘅崔碧珈,網上排行第 15位,同樣進入 43強,有樣有身材,都算係黑馬。

落選

《蘋果日報》圖片

殘廁 gathering響朵嘅 Coffee雖然都有參選,不過就無緣晉升 43強,唯有繼續教瑜伽。

點先可以做美人魚?

1.有樣有身材

2.要唔介意做醜角,冇偶像包袱。

3.做美人魚,識游水是常識吧!

4.一定要後生,老模恕不接受。



鍾意就快D Share啦!