網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月20日 星期三

[FACE 378] Fiona華麗轉身 Fiona,薛凱琪,MF,




Fiona因為太好人喇,想坐低但粉絲一叫就掛住轉身,結果就出事喇。

全知言

Fiona華麗轉身

着短裙其實好考女星功力,任你入行幾耐,功力幾深厚,總會有 9成機會「失手」。上週三( 13日)薛凱琪( Fiona)為新戲《閏密》出席謝票宣傳,着迷你牛仔裙對 fiona嚟講好簡單啫,點知真係出事。阿 Fi入到戲院想同觀眾影張大合照,想坐低,咁啱有粉絲叫阿 Fi擰轉頭影相,就喺呢個 moment……失守了!查實張相幾靚,阿 Fi唔使嬲喎。

阿 Fi出事後即急急㩒實裙邊,導演黃真真想幫都唔知點幫。

Fiona雖然已經 33歲,但一雙纖瘦長腿,依然養眼。原來阿 Fi有個習慣係每晚上磅量體重,咁就可以時刻提醒自己嗰日唔好食咁多嘢喎!



鍾意就快D Share啦!