網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月26日 星期五

[忽然1周 1000] 黃日華錫老婆揀無添加 黃日華,MW,




話晒要放入老婆口,黃日華梗係要精挑細選揀咗一大輪先買齊所有嘢!

媽咪姐

黃日華錫老婆揀無添加

做女人最緊要識揀,講緊黃日華嘅老婆梁潔華呀!自從佢上年發現患血癌後,老公除咗要開工搵食之外,其他時間一直仆心仆命咁照顧佢,真係患難見真情。








好彩醫咗大半年,梁潔華依家叫做好番,華哥梗係開心但話晒大病初癒,萬事要小心。早前,媽咪姐就見到佢去九龍城買湯料,可能因為最近太多黑心食品,驚影響老婆健康,所以專登搵賣天然冇添加食材嘅舖頭。睇佢連紅豆、黑豆呢啲都揀得咁小心,就知有幾錫老婆

老婆啱啱血癌初癒,要注意飲食,黃日華特登揸車去九龍城買天然食品。

以往黃家都係一家三口齊齊出動,自從梁潔華患病之後就好少見到呢個情景。



鍾意就快D Share啦!