網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月26日 星期五

志偉阿倫斥TVB裁員無情 志偉,譚詠麟,阿倫,TVB,曾志偉,




志偉阿倫斥TVB裁員無情



其他影片:>>






志偉阿倫撐黑衣行動 斥TVB裁員無情

無綫(TVB)在7億盈利下,解僱50名幕後員工,昨日TVB職員協會發起黑衣行動嚴厲抗議,抗命員工卻被保安反拍。身為無綫重臣的曾志偉,昨日以黑衫響應活動,提到被削員工時更一度眼濕濕,並暗寸無綫不近人情,令他倍感懷念六叔掌管TVB時的日子。

無綫今年上半年賺7億,上周突然大刀闊斧裁走50名幕後員工,令公司士氣大受打擊!昨日TVB職員協會發起黑衣行動,在將軍澳電視城外穿上黑衣默哀及抗議。昨晚6時開始,已有約50名「黑衣人」聚集在將軍澳電視城門外。無綫如臨大敵,預先安排5名保安守住大閘,其間更用攝錄機拍低現場情況,似是營造秋後算賬及作威嚇狀,手法頗為低莊。

義字行頭的曾志偉,雖與無綫股東之一的陳國強私交甚篤,但亦對公司裁員大感錯愕。昨日他到澳門出席老友譚詠麟(阿倫)代言的餅家開幕禮,決定幫理不幫親,以黑衣響應「黑衣行動」,又暗指無綫不近人情。他說:「梗係啦,大家共事咁多年,真係相當難過。TVB一向以大家庭見稱,之前請咗百幾人,點會生意唔好同廣告萎縮?炒人係難以理解,所以今日着黑衫支持,希望唔會再有第二波。」是否影響士氣?他直認:「某程度上梗係有,公司有公司政策,我冇嘢好講,𠵱家未知進度係點,不過人才係需要留嘅,嚟緊有好多競爭。」問到是否有點心淡?志偉眼濕濕,搖頭嘆氣謂:「始終咁多舊人走咗,喺TVB廿幾年都好似大家庭咁,𠵱家多咗好多唔識嘅人,都係㗎,有啲喺無綫做咗好耐嘅員工,一啲有病或明年退休員工都被炒,其實係咪可以將佢哋調去另外部門,畀佢哋留低呢?我好懷念邵氏(邵逸夫)同鄒生(鄒文懷)過往處理方法,邵氏結業後,員工家屬都可以留低住員工宿舍。」



【群起抗議】

■昨日有50名員工穿上黑衣,抗議無綫在盈利下依然裁員。



【傳媒追訪】

■無綫上半年有7億元盈利,仍裁減50名幕後員工,有傳裁員還有第二波。



【保安反拍】

■TVB職員協會發起黑衣默哀,昨傍晚吸引大批傳媒採訪,無綫保安更反拍示威者。

阿倫爆無綫慳到盡

有傳余詠珊入主綜藝科後,令志偉「無碇企」,兩人屢傳不和。志偉今年明落對方面,不做港姐司儀。近日亦有傳余詠珊為安插「自己人」到各部門,連維穩節目《東張西望》都被傳要裁減一半員工來遷就。昨提起余詠珊,志偉相當避忌,問是否太不近人情?他說:「幾可惜,可能大家冇共事過,冇咗份感情。」志偉又避談余詠珊,只說:「冇話係矛唔矛頭,大家都為無綫出力。」阿倫雖然沒穿黑衣,卻爆無綫製作慳皮慳到盡:「我都唔知今日有呢樣嘢(黑衣行動)。其實我之前去拍世界盃都係自己出,無綫畀好少。我聽日去澳洲做《左麟右李》,無綫知道後都叫我哋拍埋畀台慶旅遊特輯。」是否太慳?他笑着說:「只係增加號召力,酬勞一定冇,但TVBuddy一定有。羅蘭姐收插蘇都幾實用!」

至於近年不斷為無綫拍劇的三哥苗僑偉亦有穿黑衫,他說﹕「我外黑內白,外面係支持佢哋,但我覺得公司裁幾十人影響唔係好大。」同場還有謝賢出席,他全程表現風騷,但未知是否怕被追問兒子謝霆鋒和王菲復合,剪綵完畢即離開。



【黑衫響應】

■曾志偉(右)一身黑衫以行動力撐被裁員工,阿倫亦爆無綫慳皮製作。



■苗僑偉自言外黑內白暗撐黑衣行動。

協會提出三大訴求

此外,TVB職員協會指摘公司在7億盈利下無理解僱幕後人員,感到極不公道,又斥公司「唯利是圖」,只視員工為生財工具。協會提出三大訴求,包括停止裁員、讓被裁同事以合理條件復職及與協會積極對話,又提到若公司漠視協會訴求,不排除有進一步行動。無綫電視外事部副總監曾醒明回應記者時說:「無綫一向非常珍惜同重視同事們辛勞付出同努力,但希望同事明白到任何一間商業機構有需要時候都會作適當,無論係運作或營運上一啲資源嘅重組,咁就可以繼續加強競爭力。」

採訪:張俊銘(澳門)、文國駿

攝影:仇志德



鍾意就快D Share啦!