網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 黎燕珊俾囡囡催拍拖 黎燕珊,MW,




離開亞視後嘅阿珊發展唔錯,最近喺有線節目《往事•並不如煙》訪問好友郭秀雲。

媽咪姐

黎燕珊俾囡囡催拍拖

近日亞視以零底薪同藝人續約,即係藝人變相當散工計,媽咪姐聽到都心酸。難怪亞視有實力嘅藝人好似陳啟泰、鮑起靜同黎燕珊一早已出去發展。就講黎燕珊吖,近日就幫有線拍《往事•並不如煙》,同楊思琦拍檔做主持訪問嘉賓。

除此外,阿珊又擔任「華懋行」慈善步行活動大使,仲啱啱以 6位數續約健康食品代言人。阿珊同媽咪姐講,依家做嘢可以興趣行先,因為囡囡已經畢業,擔子細咗好多,「個女竟然叫我搵個人拍拖,但我自己就無諗過,而且我唔鍾意只大我幾年嘅男士,年輕過我都唔得,我鍾意有責任及有承擔嘅。」

黎燕珊一對仔女好乖,以前都會跟媽媽出 function,依家 21歲做緊空姐嘅大女劉詠詩(左)仲催阿媽搵第二春。

身為首屆亞姐冠軍嘅燕珊,亦算係歷屆亞姐中形象最好最入得屋,做健康食品代言人啱晒!

擔任「華懋行 2014」大使嘅黎燕珊,同集團高層、龔如心妹妹龔中心見傳媒,推廣綠化運動。



鍾意就快D Share啦!