網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月11日 星期四

[壹週刊 1279] 棄嫩男 江欣燕攬啜鬍鬚佬 江欣燕,M1,




同新歡約會飲夜茶,欣欣煙駁煙,反而鬍鬚男一支都冇食。

探熱針

棄嫩男 江欣燕攬啜鬍鬚佬

去年與吳積遜結束十二載夫妻關係的江欣燕,多得身邊好友群策群力撥大葵扇,令恢復單身不到一年的她,火速撻着家族做糖果生意,有「嫩版伊健」之稱的 Kenneth。

年齡相差十年,無阻姊弟戀發展,但「重新上市」的欣欣,勢估唔到自己 46歲依然有市場。上週五(九月五日)晚,欣欣身邊已經換畫,同一名中年鬍鬚男,在圓方酒吧談心,情到濃時更當眾嘴嘴。

嫩男與中佬二選一,欣欣終於搵到 Love。

轉移視線

送肉嘴

半百戀人一樣有激情一面,趁附近冇乜人,嘴啖先!

婚姻破裂,加上十九歲愛貓 Tasha證實患上眼癌,面對雙重打擊,令欣欣情緒波動,身邊好友擔心不已。

「 Tasha兩隻眼完全盲晒,欣欣已經好傷心,每次講起隻貓就喊,我哋作為朋友,都想佢開心;過去一年不斷介紹男仔佢識,希望佢拍吓拖,有其他嘢分散注意力,心情會好番啲。」欣欣身邊好友說。

朋友坐言起行,欣欣單身不足一年,已撻着比她年輕十歲的 Kenneth。

「 Kenneth高大又靚仔,成個鄭伊健咁款,其實欣欣同佢相處完全冇代溝,不過細十年咁多,佢始終有顧慮。」

你一啖

叫了一碟小食,再叫多杯凍飲,兩個分甘同味,你飲完到我飲。

我一啖

攬到實

行去停車場,鬍鬚男沿途攬實欣欣。

唔煙唔酒

同前夫吳積遜離婚後,兩人再見不是朋友,已沒有再聯絡。

已經四十六歲,外表已非欣欣的擇偶重點,而在朋友刻意安排的「相睇」聚會中,其中一個五十餘歲的鬍鬚男,亦早對欣欣心動。

「聽講個男人幾好,平日唔煙唔酒,最緊要係大家年紀差唔多,話題同思想比較接近,二選一,欣欣最終都係決定同 Kenneth做番普通朋友。」知情人說。

上週五(九月五日)晚十點,欣欣同鬍鬚男在尖沙咀圓方平台露天酒吧拍拖談心。週末日子,周圍都係人,兩人未有太親密,只見欣欣一邊抽煙,一邊與對方傾偈,而鬍鬚男亦如傳聞中所講,整晚不煙不酒,只點了一杯檸檬梳打,同女友兩份飲。

溫馨嘴嘴

到接近十二點,客人走得七七八八,兩人開始放下戒心,鬍鬚男兩度主動錫向女友肉嘴,雖然欣欣照單全收,但始終是公眾地方,只見欣欣錫完下意識四處張望,似怕被留意到。

夠鐘閂門,職員上前要求埋單,鬍鬚男主動找數。俾完錢,兩個並未有即時走,反而愈坐愈埋,鬍鬚男偶然會伸手摸摸女友大髀,欣欣亦冧笑回禮。

凌晨十二點半,職員再次上前示意要收鋪,欣欣於是繑實新歡臂彎,行去攞車,其間鬍鬚男偶然會扶住女友腰間,中年戀愛,始終比較含蓄。

今年 5月,開始與「嫩版伊健」 Kenneth頻頻約會,欣欣更刻意打扮年輕化,可惜因為年齡差距,戀情最後無疾而終。

欣欣的 19歲老貓 Tasha患上眼癌,一度令剛失婚的她情緒極之波動。

細妹江希文已有自己的幸福家庭,令欣欣相當羨慕。

希望在明天

46歲江欣燕,失婚一樣有市場,嫩男、中佬爭要搶,其實圈中亦有唔少失婚女,再婚反而更幸福。

陳伶俐

37歲的陳伶俐,同林敏驄離婚後改嫁新加坡隱形富豪劉頌銘,有指她入門後深得奶奶歡心,早前更大住肚陪老公撐枱腳。

李美鳳

51歲的李美鳳, 90年跟林敏驄到加拿大秘密結婚,離婚後再嫁台灣富商鄭翔中,並為對方誕下一對龍鳳胎,閒時扮靚出活動,過着自在闊太生活。

謝寧

05年同前夫岑建勳宣布分開,五年後與無綫攝影部主管王德偉再婚, 50歲的她近年全心鑽研廚藝,又開曲奇餅店,進軍飲食界,家庭事業美滿。



鍾意就快D Share啦!