網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月11日 星期四

Bob添餅印女兒 Bob,林盛斌,




Bob添餅印女兒



其他影片:>>






Bob淆底陪產再添餅印女 鄭中基今胎得男

兩女之父林盛斌(Bob),其太太Pearl昨日再為他生下囡囡,做第三任爸爸,但Bob就首次進產房剪臍帶,他昨日親自做柴可夫送太太入院,下午傳出喜訊,母女平安,女兒重約七磅,五官長得像爸爸。記者致電Pearl,她說:「我三胎都係順產,咁樣身體復原快啲。」據知Bob錫到妻女燶,近日新換了部七人車,方便接載家人出入。問Pearl可有收到老公禮物獎勵,她說:「唔使啦,佢平時都對我好好。」Bob之後在微博留言:「似我似到呢!母女平安,多謝大家!」



■Bob昨陪老婆入產房,生了七磅孻女。互聯網圖片

鄭中基老婆有咗

日前生了囡囡的汪圓圓,有消息指昨日已低調與BB返家休息。已有一女的鄭中基,昨日在Instagram貼了太太一張超聲波照片,並留言:「Emma(鄭中基囡囡)有弟弟陪佢玩」公告太太余思敏再度有喜,湊成好字。

採訪:楊定



Bob老婆



鍾意就快D Share啦!